Hva jeg ikke har lov til som healer

 

Dere som følger Lillasjel, vet at jeg stort sett har gratis fjernhealinger på mandagskveldene.

Der kan man skrive seg på i kommentarfeltet hvis man ønsker å bli med.

De som kun klikker liker, blir ikke med.

Dette fordi jeg må ha tillatelse til å sende healing og et likerklikk, er ikke et ja.

Ofte vil noen også ta med ektefeller, foreldre, voksne barn, osv.

Men Igjen det samme, jeg har ikke lov til å sende healing til noen som selv ikke har gitt tillatelse.

 

Det er heller ikke lov å fortelle hvordan healing kan hjelpe.

Hvis noen har suksesshistorier om hvordan de har blitt hjulpet, har ikke jeg lov å fortelle det.

Vedkommende som har fått hjelp, kan heller ikke selv publisere det på min side, for da er det markedsføring som ikke er tillatt.

Man har ikke lov til å behandle alvorlige sykdommer, som kreft, osv.

Derfor sier jeg hvis noen ber meg om det, at jeg kan kun gi healing for å lindre.

 

 

Og der kommer det tåpelige og det som er basert på gamle tanker om hvordan healing foregår.

Jeg styrer ikke healingenergiene.

Jeg er kun en åpen kanal som videreformidler energi.

Jeg kan ikke si at  healingen skal gjøre hverken det ene eller det andre.

Det er ikke opp til meg.

Det kommer an på kroppen som mottar healingen hvordan den tar imot healingenergiene.

Det er en hjelp til selvhelbredelse.

Her er det tusen meninger.

Og som vanlig, presiserer jeg at det jeg skriver, er kun mine tanker, min mening og jeg kan ta feil.

Jeg tror ikke på healing som noe hokus pokus, at vi trenger bruke symboler eller teknikker eller fine navn.

Likevel trenger vi de ulike retningene, for det får folk til å bli interessert i å utvikle seg, å kalle alle kurs, kun healingkurs vil ikke lokke mange.

Jeg tror vi ved hjelp av hjernen vår, åpner for ulike energifrekvenser

Som kan hjelpe oss å bli friskere.

Jeg tror at også tanker har energi, en skapende kraft og sine frekvenser.

Lyd og lys går på frekvenser også.

Farger er lys, derfor har hver farge sin healingfrekvens.

Og jeg er overbevist om at etterhvert vil dette mer og mer kunne dokumenteres vitenskapelig.

Når vi sier at vi blir åpnere og åpnere, at healingen vår blir sterkere, ja da tror jeg det er fordi vi trener hjernen vår til å nå flere og flere frekvenser og jo flere frekvenser vi formidler, jo større effekt, har healingen.

Men jeg kan ikke styre hvilke frekvenser du skal ha.

Det er opp til din intelligente kropp å ta imot og benytte seg av det den har bruk for.

Og man blir ikke bestandig frisk, så enkelt er det ikke.

Vi er satt sammen som mennesker av arv fra våre forfedre, vi preges av oppvekst og miljøpåvirkning og derfor kan det være komplekst.

Og vi har tankens kraft som kan være til stor hjelp eller stor skade.

Det er også uenighet i bransjen om healing når man er i transe, fungerer hvis man ikke er i samme rom. Transe er når man senker hjernebølgene så man går dypere i meditasjonen. For meg er det igjen logisk tenking som gjelder. Jeg tror ikke energier er stedbundne. Jeg renser energier på avstand, jeg sender healing på avstand. Det er ikke jeg som healer. Det er energiene som healer.

Så lenge jeg kan sitte i transe en meter fra en annen, kan jeg sitte to meter, tre meter, utenfor rommet, neste hus eller på den andre siden av kloden. Energiene vi formidler er de samme uansett hvilken bevisshetstilstand vi går ned i.

 

 

 

Deretter tilbake til disse reglene.

Og igjen er dette kun min mening, andre skal få ha sin, for meg.

Når jeg tenker på noen som har en alvorlig sykdom og ønsker det beste for dem at de blir frisk, ja da sendes automatisk healingfrekvensene via meg til den personen, om jeg ikke en gang tenker ordet healing.

Det er umulig for meg å bestemme at healingen kun skal hjelpe for å lindre symptomer eller at healingen skal gå en bestemt plass i kroppen.

Men…… det kan hende at min intensjon kan hjelpe i tillegg.

Jeg vet det er gode healere som sier de styrer healingenergiene til visse områder på kroppen, så jeg utelukker ikke dette.

Men at vi skal klare å få energiene til kun å lindre symptomer, det tror jeg ikke.

 

Når vi får et mer realistisk syn på hvordan healing virker, forstår vi også at det er ikke tilfelle at man miste healingevnen igjen heller. Noen mener at hvis man  tar betalt eller gjør noe galt, så mister men evnene sine og for meg er det helt ulogisk. Hvem sitter oppe i skyene og er kontrollorgan for hva jeg gjør? Ingen.

 

Ingen kan heller påføre deg energier du ikke vil ha. Ja det kan føles tungt å kjenne på tunge energier, men ingen kan påføre deg noe. Det er du selv som senser energiene, ikke noe jeg kan gi deg som skader deg. Jeg vet de som ikke vil være med på gruppehealing for de er redd andres energier, men da kan de heller ikke være sammen med andre mennesker for de samme energiene er der. Ingen i hele verden kan pådytte deg noe som helst som  blir hengende ved deg. Ja noen kan være slitsomme og være sammen med og du føler deg tappet men du arver ikke deres energier.  Du kan føle på det de går igjennom og føle deg sliten av det, men da er det opp til deg selv å riste det av deg igjen.

 

 

 

En annen myte er st hvis jeg er syk så bør jeg ikke gi healing for da overfører jeg dette videre. Igjen, det samme. Jeg åpner kun for energiene, påfører deg ikke noe som helst. Noe annet er det kan være sterkt fysisk og virke utmattende, å være i sterke energier, at man kan skjerme seg selv, så man ikke blir så sliten, hvis man selv er syk.

 

Vi som jobber med energier, opplever ofte perioder der energiene er sterkere enn vanlig. Hvorfor vet vi ikke. Det kan være ting som påvirker oss i månefasene, solstormer, osv

Hvis det er som jeg funderer på, nemlig at vi rett og slett trener opp hjernen vår til å ta inn nye frekvenser, ja da kan vi kjenne dette fysisk på kroppen i en periode til  kroppen har vent seg til de nye frekvensene..

 

 

Så over til å sende healing kun til de som har gitt sin tillatelse.

Når jeg har gratishealing og det blir uttrykt ønske om healing til andre voksne, sier jeg at de selv kan videreformidle.

Det kan jeg gjøre i trygg forvissning om at healingen blir sendt de fordi tanken om det, er blitt satt.

Samtidig har ikke jeg gjort noe jeg i følge reglene, ikke har lov til.

Dyr og egne barn under 18 år, kan jeg sende til, ikke barnebarn for de er det foreldrene som må be om.

Det ble langt i dag men dette er noe som opptar meg.

Hvordan healing, klarsynthet, osv egentlig virker, har vi Foreløbig ingen fasit på.

Jeg kan derfor ha endret på mine oppfatninger hvis du leser det jeg har skrevet, når det har gått litt tid.

Er det ikke fascinerende?

I dag

 

Forbrukertilsynets retningslinjer for markedsføring av alternativ behandling

 

6 kommentarer

Siste innlegg