Hurra! Det er vår

 

Du verden hvor jeg ser frem til våren.

I mars var det flere nydelige dager, da jeg og Tuttapus satt ute.

 

 

 

Nå er det april.

Det snør.

Slik ser jeg ut da.

 

Tutta er sur også.

Det ser dere vel?

Hun ligger inne igjen, slutt på utelivet.

 

 

Det blir en ny dag inne.

Sånn er våren på Nordvestlandet.

Været er skiftende.

Jeg har valgt å bo her, helt frivillig.

Heldigvis har jeg bøkene.

Egentlig gjør jeg jo det samme om jeg er ute også.

Men det er så deilig med den friske luften.

Maren Uthaug sin nye bok, Leseeksemplar fra Samlaget.

Hva skulle jeg gjort uten bøkene.

I dag

 

6 kommentarer
    1. Lyset forteller at det er vår. Og den kommer igjen med bare veier og blomster. Men april er “narre-måneden”, så vi får bitte tennene sammen og holde ut. Kos deg med boken.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg