Hipp hipp hurra. Da er det gjort

Hipp hipp hurra. Da er det gjort

Og jeg er så glad.

Jeg har jo gledet meg til å få mer orden på “hybelen” min.

Rommet der jeg både sitter og leser og der jeg tar imot healingkunder.

Jeg er bestandig nervøs før noe skal gjøres i huset.

Jeg blir jo lett sliten.

Noen dager må jeg rett og slett la være å gjøre noe som helst.

Kun ha hviledager.

Da kan det være stress hvis det er kaos rundt en.

Og så blir jeg redd for ikke å få ting gjort.

Heldigvis har jeg en snill handymann som hjelper meg mye,

 

Først fikk jeg skrivestue på loftet, med panoramautsikt.

 

Nå flytter jeg

Jeg har ikke sittet der enda. Men nå til uka blir det nok.

Enn så lenge har jeg sittet her i godstolen med iPaden.

Neste steg  var å fjerne den gamle digre skrivepulten som var så plasskrevende.

Det aller rareste er at jeg ønsket meg egentlig en bokhylle til.

Mens gubben demonterte skrivepulten i går, var det ei som la ut ei hvit bokhylle hun ville gi bort.

Er det ikke merkelig, akkurat i det jeg skulle begynne å sortere bøker.

Bokhyllene er på plass og jeg har lagd meg et system.

Nå har jeg oversikt over det jeg skal lese.

Rommet blir lettere å holde rent og mye finere uten alt rotet.

Jeg skulle egentlig ha registrert alle bøkene på bokelskere.no.

Men det tar så innmari lang tid når det er så mange.

Målet må bli å legge de inn etterhvert som de blir lest ihvertfall.

Men enn så lenge, vet hodet mitt hva jeg har og hva jeg har lest, kun to ganger har jeg kjøpt dobbelt.

God trening for hjernen.

Men jeg burde registrere de, jaja, det blir ikke nå.

Lykkelig er jeg for at jeg har greid å få ryddet på plass alle bøkene.

Nok et prosjekt ferdig.

Nå må jeg lese.

I dag

5 kommentarer
    1. Så kjekt med litt nytt, og noe som føles lettere å håndtere ♥ Jeg gleder meg på dine vegne ♥
      Jeg har selv kjøpt dobbelt en gang. Og da jeg fant det ut, lenge etterpå, så viste det seg at det var forskjellige cover på. Det var derfor sikkert, at jeg ikke kom på at jeg allerede hadde den tittelen. Jeg har lettere for å huske bilder enn titler.
      Gratulerer med alt det nye, og kos deg masse med lesing i gode omgivelser ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg