Helledussan, det var en morsom overraskelse

 

Etter tre timer på Dombås, var jeg endelig på vei.

Bestilte seter stemmer ikke, bare å finne seg et sete.

 

 

Bestandig fint over Dovrefjell.

 

Smalt nedover mot Oppdal

 

Jeg kunne veien fra stasjonen, har vært her før.

 

De er slitsomme disse små turene.

Men samtidig er de veldig viktig.

Hvis jeg skal sette meg ned hjemme og ikke tørre noe, da blir det kjedelig.

Ja jeg blir stresset før jeg kommer meg avsted, men det er ikke noe jeg dør av.

Jeg nekter å la det styre meg.

 

 

Neste onsdag skal jeg hit igjen, til Gyldendals høstmøte.

Da skal møtet være på Royal Garden og det er jo der borte, bare over brua.

 

Stor var overraskelsen når jeg sjekket inn.

Du er dagens gjest, sa hun.

Det betyr at du får bo i presidentsuiten.

 

 

 

Her kommer jeg med min lille koffert med et skift og skal hjem igjen i morgen.

 

Gjestedo

 

 

Balkong har jeg også, men ikke vær til å sitte ute og ikke tid heller.

 

Her sitter presidenten 😂😂

 

Møtet begynner 17.30, så er ikke mye jeg får brukt suiten min.

Kanskje jeg kan ha hjemme alene fest?

I dag

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg