Forelesninger og mediumdemonstrasjoner fra godstolen

De som følger meg vet at jeg føler meg hjemme på Arthur Findlay spritual college.

Jeg har vært der fem ganger.

Jeg skulle dit i mai og jeg skal dit i september hvis grensene er åpnet.

Det har jeg et godt håp om nå.

Jeg har lyst å feire 60 års dagen min der.

De som kjenner meg vet at jeg er ikke så glad i feiring av slike dager.

Jeg har det helt fint om ingen vet om at jeg har dag.

Derfor kan det være fint å feire der med eksperimentell transe.

 

 

Det er Spritualistkirken som står bak skolen.

Arthur Findlay testamenterte huset til kirken etter At han hadde hatt noen store opplevelser med mediumskap.

Jeg liker det de står for.

 

https://www.snu.org.uk/7-principles

 

 

 

 

Når coronaen kom, ble jo skolen stengt.

Da åpnet muligheten seg for onlinesendinger.

Jeg synes det er helt fantastisk.

Jeg følger de sendingene jeg ønsker.

Og det koster nesten ingenting.

Noen sendinger er gratis men om du melder det inn, kan du følge alle.

21 pund for et helt år, er bare 250 kr ca.

Det er jo ikke mye.

Men det er på engelsk men det gjør ikke meg noe.

Det er en fin øvelse i å lytte og om man ikke forstår alt, gjør jo ikke det noe.

Man får jo også energiene i sendingen, ro og healing.

I går kveld så jeg på en live mediumdemonstrasjon og der de tegnet den som de hadde kontakt med.

 

 

Her er litt av forrige ukes program

Husk at England er en time etter oss, så står det klokken 18, er det 19 hos oss.

Forelesningene foregår på Zoom så det må lastes ned.

Jeg har ikke helt kommet inn i hvordan alt fungerer enda.

Jeg hadde kun åpnet for lyd, ikke kamera, da jeg enda ikke er helt fortrolig med at noen kan se meg.

Men i går fant jeg innstillingene på iPaden og tillot kamera.

Det er jo mye å velge i og er du usikker som meg, så begynn med de sendingene der vi bare ser på

Jeg tok det steg for steg etter som motet steg og nå fikk jeg vite i går hvordan jeg kan rekke opp hånden.

Da kan jeg tørre å bli med på sendinger der vi er mer aktiv, slik som når de tar ned beskjeder fra de som har gått bort.

Det jeg enda ikke har funnet ut er hvordan jeg kan bli med i grupper der det står invitation only eller registration needed.

Men jeg stoler på at jeg finner det ut etterhvert.

Det er ikke noe stress, jeg må ta det i mitt eget tempo.

Men du verden hvor moro det er.

 

 

Nå skal jeg sette meg ned 11.30 norsk tid.

Take a walk with spirit.

Hvis du synes dette høres festlig ut men er litt usikker, så prøv en av de åpne sendingene.

Logg deg på tidlig for det bruker å bli fullt, men da åpner de også ofte opp på YouTube så du kan se der.

Jeg skal legge ved noen av sendingene som har vært der.

Jeg er behjelpelig å svare hvis det er noe jeg kan hjelpe med, men jeg er ingen ekspert selv enda.

Jeg ser fra iPad og det fungerer helt fint.

Kanskje vi sees der?

Da kan vi vinke til hverandre, morsomt det.

De to nederste klippene har jeg ikke sett selv enda, så de skal jeg kose meg med i dag.

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg