Før og etter healing

 

Det er ikke lov å si at healing kan hjelpe.

Og ikke kan vi påstå det heller.

Noen ganger er effekten stor, andre ganger ser det ut som det skjer lite.

Ikke alle er klar over at det ikke er lov å reklamere for healing.

Eller man kan tilby, men ikke love noe.

 

Jeg drister meg likevel til å vise dere noe.

Ei venninne er veldig plaget med leddgikt.

I det siste har det vært ille.

Hun har verket et par uker i strekk og verst i høyre hånda, som har vært hoven og betent.

Hun har ikke klart å bruke den.

Her en kveld var vi samlet noen venninner.

Vi lovte å sende healing til henne.

Hun var selv så sliten og hadde så vondt at hun orket ikke å komme.

Dagen etter fikk jeg disse bildene fra henne

 

 

Slik så hånden ut, hoven og rød.

Og husk at jeg påstår ikke nå at det er healingen som hjalp.

Men dette bildet fikk jeg og det er tatt morgenen etterpå.

 

 

Hevelsen har gått ned.

Smertene var så godt som borte.

Leddgikt er en kronisk sykdom og healing kan sjelden trylle den bort, så det er stor sannsynlighet for at det kommer tilbake, men det kan se ut som at healingen lindret i dette tilfellet.

Men som sagt, det kan ikke bevises.

Herlig er det ihvertfall.

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg