Feire dine seire, fremfor å sørge over dine tap

 

Feire dine seire, fremfor å sørge over dine tap

Akkurat dette må jeg selv arbeide mer med.

Det er så lett å henge seg opp i alt vi ikke får til.

Jeg fikk melding fra ei her en dag,  der hun ba om healing.

Hun skulle ut og reise og har angst for å fly.

Vi prøvde med healing forrige gang og da gikk det så mye bedre.

Healing  kan ofte virke veldig beroligende og er jo bedre enn å ta en pille.

Så jeg sa at ja, selvfølgelig skal jeg sende deg  healing

men…………………………..

Se ikke på det som et nederlag om du må ta en beroligende.

Seieren er nemlig at du tør å dra.

At du faktisk utsetter deg for det du er redd for.

Du lar deg ikke stoppe.

Det er så veldig, veldig viktig.

Om du så må ta en beroligende pille, så gjør det ikke noe.

Det er et hjelpemiddel som også kan hjelpe deg.

Feire at du tør å trosse kroppens angst for å komme deg avsted.

Det var hun enig i.

Hun ville heller feire hver gang hun dro på tur.

Være stolt av det hun greier, fremfor å sørge over det hun ikke får til.

 

Så tenk litt på dette neste gang du står overfor noe du synes er vanskelig

Feire litt ekstra det du får til.

I dag feirer jeg derfor ettminuttstrimmen min på elipseapparatet.

For meg er det akkurat passe mengde trim.

Ett minutt hjelper for å bygge opp igjen energilageret.

Det sies at hvis du trener under 3 minutt, er det for kort tid til at kroppen blir tappet.

Når man har en kropp som er utmattet, er det uhyre viktig, å ikke gjøre for mye.

Man henter seg ikke inn igjen, slik et friskt menneske gjør.

Istedetfor å hvile en time og være opplagt igjen, er man kanskje uten krefter i tre måneder.

Jeg velger å tro på den teorien, for ett minutt greier jeg.

Ja, det er ikke nok med en gang da, det forstår til og med jeg.

Jeg feirer mitt minutt

I dag

 

 

4 kommentarer
    1. Enig i det..fokus på ting som er bra..men ikke alltid like lett å tenke sånn da 🙂 Litt kan være bedre enn mye for noen ja..sånn med meg også…Syns jeg har blitt ganske god på å regulere det..men noen ganger bommer jeg fortsatt kraftig 🙂 Ha en fortsatt fin dag <3

    2. Det der høres veldig fornuftig ut, å være glad for det man klarer i stede for å være lei seg for det man ikke klarer. Alt er bedre enn ingenting, og jeg tror vi må være flinkere til å gjøre litt selv om man ikke klare kjempe mye. Disse ordene dine skal jeg ta med meg og faktisk gi elipsemaskinen vi har en sjanse. Jeg synes den er så utrolig tung å gå på, og så må jeg lære meg å stille den på lett for å begynne forsiktig. Takk skal du ha! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg