Energiarbeid er så mangt

 

Når du åpner opp for sansene dine, åpnes en ny spennende verden.

Jeg er hellig overbevist om at vi mennesker kan mye mer enn mange tror.

Nå skal ikke jeg påberope meg å være noe spesialist, for det er jo ikke mye jeg jobber.

Men litt blir det i løpet av en uke, her jeg sitter og veldig variert.

Og for meg er det det aller beste ved dette arbeidet, nemlig at jeg kan gjøre det mens jeg sitter i ro.

Og fra hvor som helst fra i verden.

Energier sitter ikke fast så de kan nås fra hvor det måtte være hen.

 

Vi har ulike sanser og jo mer vi bruker de, jo sterkere blir de.

Klarsynt, klarhørsel, noen føler, lukter eller bare vet.

Jeg tror jeg bruker en kombinasjon.

Ofte når jeg jobber med noen, bare vet jeg.

Slik som her om dagen når jeg sa til noen venninner at de hadde alle hatt noen spesielle menneskemøter i sommer.

Ja det hadde de.

Ja nå kunne vel det vært tilfeldig, sier du kanskje.

Ja det kunne det, men hva med hun som ikke husket.

Så “dukker det bare opp” i hodet mitt, blomster, blomsterbutikken?

Og ja, hun hadde et svært spesielt møte på blomsterbutikken.

Ja i utgangspunktet visste jo ikke jeg at hun hadde vært på blomsterbutikken en gang.

 

Selv om jeg ikke jobber mye, blir det litt av hvert i løpet av en uke.

Lillasjelordene er jo viktig for meg.

Det er vel det jeg gjør mest.

Skriver personlige ord til de som bestiller.

Da “kobler ” jeg meg på energiene til den som bestiller og lar ordene bare strømme på.

Hvor de kommer fra vet jeg ikke, men de kommer like fort som jeg greier å skrive dem.

Så renser jeg hus for tunge energier, både fra de levende og de som har gått bort.

Renset nå nettopp der barnet ikke våknet lenger og skrek på natta og hun som bodde der, ikke hadde hatt hodepine etter.

Og Neida, selvfølgelig er det ikke slik at alle med hodepine blir bra, men du kan ha trykk i hodet, hvis energiene er sterke rundt deg.

Du kan også føle deg “tung”, nedstemt.

Jeg sender fjernhealing.

Gratis som regel hver tirsdag på Lillasjel.

http://Www.facebook.com/lillasjel

Men det er de som liker å få egen fjernhealing.

Ofte kommer det da opp episoder fra livet deres i hodet mitt, hvis det er noe viktig.

En spesiell hendelse som har preget dem senere.

Jeg ser ikke så mye bilder, innimellom når jeg renser hus og det er gamle situasjoner, men oftest dukker bare ordene opp i hodet mitt, som om jeg tenkte de.

foreksempel, barn, 7~8 år, skuffelse, sorg og jeg spør da om noe skjedde akkurat i den tiden.

Da kan jeg også få følelser, som at jeg blir avvist, føler meg usynlig, bare jeg er flink pike, osv

 

Skal vi se, hva mer har uken bydd på?

Fjernhealing av en katt, får se hvordan det går.

Dyr er fine å heale for de har ingen placebo, ikke barna heller.

Tegning av symbolbilder er på gang, der har det gått litt smått, da kroppen har vært litt for oppgiret.

Og ja så er det øving på endring av energier fra situasjoner.

Der fikk jeg en kjempegod tilbakemelding denne uken.

Man kan ikke jobbe med energier til mennesker som ikke har bedt om det, men man kan jobbe med energiene i situasjoner som har oppstått.

Prøv en gang å sende gode tanker hvis du gruer deg til et møte.

Det er ganske så spennende for ofte er møtedynamikken blitt helt annerledes.

Alt er energi, alle kan lære seg å arbeide med den og det er veldig spennende.

I dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg