Enda godt jeg vet hva det er.

 

Enda godt jeg vet hva det er.

Det har vært noen grenseløst sterke energibølger de siste ukene.

Hadde jeg ikke visst hva det var, ville jeg blitt skrekkslagen.

Kroppen presses ned i stolen

Jeg er jo vant til å kjenne energiene fysisk, men dette er tunge greier.

Veldig sterkt.

Det er bare å lukke øynene og la det stå til.

Når det så glir over, føler man seg lettere.

 

Om det har med meg å gjøre eller om det er universalt, det vet jeg ikke.

Det følger ingen varebeskrivelse med de.

Det jeg føler, uten at det er nødt til å være sannhet, er frekvensheving.

Det er som om når kroppen åpner opp for nye frekvenser, er det veldig sterkt i starten.

Når så kroppen venner seg til frekvensen, roer det seg ned.

Jeg synes det er kjekt at mange av mine venninner kjenner det samme som meg.

Jeg er så vant til å være alene om det, men det er jeg ikke lenger.

Når vi er sammen og det kommer en bølge, ser vi bare på hverandre, wow, liksom, sterkt ja.

Vi opplever også ofte å få ned de samme tankene.

Den ene sier akkurat det den andre skal til å si.

Jeg er helt sikker på at mange kjenner på det samme uten å vite hva det er.

Da kan man bli redd.

Det føles som om kroppen lammes.

Det kan kjennes ut som en klump i magen, svimmelhet, press i hodet, sus i ørene.

Plutselig kan det bli iskaldt i rommet.

Eller du blir svett i hendene og det prikker.

Det varierer veldig.

Trykk i hodet og over bihulene, kjenner jeg også ofte.

Kjenner du på dette, bruk tid på deg selv, Finn ro

Meditasjon er gull verd og når energiene er så sterke, er det lett å meditere.

Kommer det ord i hodet ditt, skriv de ned eller les de inn på lydopptak på telefonen.

Godta at dette vil komme og gå.

Bare overgi deg og la det skje.

Det vår over igjen av seg selv.

Jeg synes stort sett det er bare deilig.

Det gir meg ro og healing

I dag

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg