En inspirerende dame, Sjelebilde, Elisabeth Naustdal Stormark

 

Sjelebilde, Elisabeth Naustdal Stormark

Leseeksemplar gitt meg som gave fra forfatteren.

 

Elisabeth Naustdal Stormark er et navn du kan merke deg.

Makan til inspirerende dame skal du lete lenge etter.

Hun finner inspirasjon i naturen og komponerer musikk, maler bilder og skriver dikt.

Hun følger hjertet og når noe føles riktig for henne, da gjør hun det uansett hva andre sier.

Jeg er ofte så fornuftsdrevet så jeg har mye å lære av henne.

 

 

I boken er det malerier, inspirerende ord og dikt.

Elisabeth jobber også med healing.

Så la oss inspirere og følge hjertet alle sammen.

Ta kontakt med Elisabeth hvis du ønsker bok eller CD.

 

 

 

Og jeg er ganske så stolt over å takkeord inni en bok for første gang.

Det betyr at kanskje jeg med Lillasjel også inspirerer litt og det gleder meg stort.

 

 

Jeg er så heldig at jeg har en av hennes CD-er også.

Nydelig meditasjonsmusikk.

 

 

 

Torhild, søsteren til Elisabeth har lagd denne videoen.

Vil reklamere litt for min søster Elisabeth Naustdal Stormark nye cd. En liten introduksjons får dere her. Del gjerne med venner og kjente🎶😊Husk slå på lyd.🎶

Posted by Torhild Mathiassen on Friday, April 5, 2019

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg