En berusende følelse

 

Indre ro er så innmari deilig

Det er en berusende følelse å kjenne roen i magen og tilfredsheten med bare å være deg

Det er en ren og skjær nytelse

Men så da……

En dag er alle tankene der igjen

Det er kaos i hodet

Man analyserer, bearbeider, tankene tar over hodet

Man blir sliten

Man blir gretten

Man blir oppgitt

Åh, kan det aldri være fred

Vi blir jo påvirket

Mørketid, menssykluser, månetider, (overgangsalder), bevissthetsendring, sykdom

Klart man blir påvirket

Alle har vi våre ting å bearbeide, noen litt, andre mye

Noen har så mye, at det nesten er uoverkommelig

Kroppen er ingen maskin som går eller ikke går

Følelser og tanker, fysisk og psykisk

Alt henger sammen

 

Hodet styrer mye av hvordan vi føler oss

Hjernen vår tror på alt vi forteller det

Jeg skal ha en eventyrfortelling til hjernen min i dag

Jeg skal lukke øynene, sette på musikk og puste rolig

Jeg skal meditere og få healing

Healing gjør for meg underverker på dårlige dager

Jeg skal fortelle hodet mitt hvor godt jeg har det

Jeg skal være takknemlig for at jeg har fått indro ro

Jeg skal fortelle hodet mitt at jeg er så glad

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg