Du og jeg, ja det var også litt av en historie, var det vel ikke

 

 

Ord fra den andre siden. Å skrive ord fra noen som har gått bort uten å vite noen ting, er ikke enkelt. Det er lettere når man får bekreftelser underveis, at man er på riktig vei. Men det jeg vil vite er, hvilken relasjon man har til vedkommende og når denne gikk bort. Dette for å ha litt holdepunkt før jeg begynner å skrive. Heldigvis stemte ordene ganske bra. Hvis du ønsker å få tatt ned ord fra noen, ta kontakt på facebook eller sms 9946 7178

 

Du og jeg, ja det var også litt av en historie, var det vel ikke

Vi seilet bokstavelig talt inn i livene til hverandre

Det passet slett ikke for noen av oss

Tidspunktet var helt feil

Likevel var det helt nødvendig

Vi måtte bare møtes, og tidspunktet ville aldri blitt riktig for oss to

Ikke visste vi at jeg måtte forlate alt heller

Eller kanskje visste jeg det egentlig, helt ubevisst

Det var som om jeg visste at noe ville skje

Som om jeg var en tidsinnstilt bombe på et vis

Kanskje var det derfor jeg prøvde å leve mest mulig på kortest mulig tid

Det var som om jeg aldri fikk nok av livet

Jeg ville ha mer og mer

Og så møttes vi

 

Sjelevenner er det noe som heter

Og ja vi er nok sjelevenner

Men vi var nok ikke klar over hva det innebar

Sjelevenner kjenner hverandre ut og inn, samtidig som de er der for å speile hverandre

Man får frem ting ved en selv som ikke bestandig er like hyggelig

Samtidig har man også de tingene som da er så store og fine at de rommer hele verden

Så intenst at hjertet nesten sprenges ut av kroppen

Da blir også sorgen like stor, når ulikhetene kommer frem

Det blir konflikter mellom den store altoppslukende kjærligheten og de delene man ikke kan enes om

To ulike personligheter som føler de deler samme hjerte og sjel

Altoppslukende og opprivende på samme tid

Samtidig helt nødvendig for vår personlige utvikling

Ja, både for meg og deg, selv om jeg måtte gå

Utviklingen fortsetter, erfaringen jeg gjorde meg, var viktig for meg

Det å oppleve kjærligheten var også viktig

Det bærer meg med meg for evig

Det er ikke alle forunt å få møte et menneske en betyr så mye for og som setter så stor preg på en, på kort tid

Det er jeg deg svært takknemlig for, min kjære

Min kjære vil du for alltid være, uansett situasjon

 

Du kan snakke med meg når du ønsker, men jeg kommer ikke til deg ubedt

Jeg respekterer din private sfære, for den er viktig for deg

Jeg vet du verdsetter det vi hadde sammen, men nå har jeg gått og du er der fortsatt

Du skal lære å leve livet ditt så det blir best mulig for deg

Prøv å dytte meg lenger inn i hjertet ditt, så du ikke føler meg så sterkt

Det betyr ikke at du glemmer meg eller jeg blir borte

Fortsatt er jeg bare en tanke unna deg

Men du skal ikke la det du og jeg hadde, bli til så stort et savn at du glemmer det du har i dag

Mennesket er skapende individer og du skal skape dagen din god

Du har et helt liv å leve og det skal være best mulig

Så prøv kjære deg å ha fokus på det som er godt rundt deg

Vær takknemlig for alt som blir gitt deg

Små øyeblikk av lykke du kan samle på

Prøv å se mer fremover, ikke dvel med fortiden

Ikke la meg bli det viktigste i livet ditt

Omfavn alt det andre du har, det som er der for deg

Det du og jeg hadde var øyeblikk, de tilhører evigheten

Det er øyeblikk av lykke som tilhører tiden som var

Den får vi ikke gjort noe mer med, men tiden i dag, er det du selv som rår over

Din egen lykke er det du skal skape

Det ønsker jeg deg så veldig sterkt

Jeg vil være din venn for alltid

I all evighet er jeg der

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg