Du er en av de heldige som er trukket ut

 

 

Du er en av de heldige som er trukket ut, bruker det å stå.

Og så får du da et supertilbud som du visstnok skal være svært takknemlig for å få.

Hvor dum tror de at vi er?

Vi tror slett ikke at de står der med en hatt som de trekker navn fra.

Hurra vinneren er …… som får kjøpe et livslangt abonnement  på ett eller annet.

Nei, vi lar oss ikke lure.

 

Jeg fremstår som ganske så blid og smilende.

Jeg liker det.

Men likevel når jeg står opp om morgenen, surmuler jeg.

Jeg er litt nedstemt rett og slett.

Det er da lett å gå i uffamegfellen.

Og det er bare tull.

 

For jeg er faktisk en av de heldige som er trukket ut.

Så heldig at jeg har fått en splitter ny dag i hendene.

Og jeg har en kropp og en helse som gjør at jeg kan bruke denne dagen til veldig mye fint.

Jeg har mange blanke ark og drøssevis av fargeblyanter.

Jeg er privilegert som kan fylle dagen min med glede.

Det er nemlig ikke alle som kan det, men jeg kan.

Det er derfor rimelig sykt å sette seg ned og surmule når man ikke har noen grunn til det.

Det er rett å slett fantastisk å få være en av de heldige.

I dag

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg