Det føles som om jeg har gått maraton. Lykkelig i mål og en sliten kropp.

 

 

Det føles som om jeg har gått maraton.

Lykkelig i mål og en sliten kropp.

Nå har jo ikke jeg gått noe maraton selvfølgelig.

Jeg og gubben har ryddet kjelleren.

Vi har to soverom pluss flere boder i underetasjen og i løpet av årenes løp og andre rom er blitt pusset opp, er alt rotet flyttet fra rom til rom.

Alt man ikke orker å ta tak i mens man pusser opp, hives i esker og så sier vi at dette får vi ta tak i senere.

I tillegg har vi to sønner som har flyttet litt på seg i løpet av årene og har sine samlinger.

Kroppen er litt mer samarbeidsvillig for tiden, men kjellerrydding er ikke det som frister mest liksom.

Men så ringte en venninne og ville låne huset og takk og lov for det.

Da fikk vi inspirasjon til å komme i gang.

Og det gikk mye greiere enn jeg hadde trodd, så nå gir jeg meg.

Superdeilig å ha kommet så langt.

To soverom er blitt beboelig.

Mangler bare å få på noen renvaskede laken så er det bare å innta sengene.

Men tror du vi er ferdig?

 

 

Neida, det er mye igjen.

Cder og høyttalere med mere.

 

 

Og et hjørne her med mye som kan kastes.

Enda mer høyttalere.

Sikkert bare å kjøre på miljøstasjonen.

Men vi får høre med de utflyttede, om det er noe de skal ha.

Og tror du ikke at det er enda mer.

 

En hel bod.

Hit har vi nå bært noe av det som må gås nærmere igjennom og noe skal gjemmes.

Men det blir ikke gjort nå i sommer, garantert ikke.

Nå er det snart ferie og kos og tenk å slippe å ha dette hengende over seg, at det bør ryddes.

Det som er igjen nå er det mye lettere å ta tak i.

Det får bli til høsten.

Men lykkelig er jeg.

Nå er det sol, bok, biff til middag og feire med et glass rosa sprudlende.

I dag

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Deilig å få unna sånt da 🙂 Men har du tenkt å låne vekk huset? Hvor skal du bo da? Eller er det bare rom dere låner bort? 🙂 Jeg synes det er MAKS kjedelig å rydde og vaske 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg