Det er så merkelig en følelse

Det er så merkelig en følelse

Som om jeg er satt fri

Jeg spør meg satt fri fra hva

Nei si det jeg får ikke svar på det

Utålmodig grubler jeg

Hva skjer hva skjer

Nei det må tiden vise

 

Men det er som om det er åpnet en luke inni meg

En luke til noe jeg ikke vet hva det er

En frihet jeg før ikke har kjent

Eller en ny side av meg selv

Det er som om jeg har funnet et nytt lag i skattekisten min

Langt inne i sjelen

Som om jeg har avduker noen farger jeg før ikke har sett

 

Så hva bruker jeg det til spør jeg

Vil det vare skal tro

Eller er det igjen bare små øyeblikk som farer forbi

Små øyeblikk jeg kan nyte før jeg igjen møter et fjell som skal forseres

Ja du verden det har vært mange fjell

Små hauger og stupbratte fjellsider man føler man umulig kan komme seg over

Men så er man plutselig igjen i en vakker dal

Med nye farger i sekken

 

Det er så forunderlig en følelse

Det bobler som i champagne brus

Jeg har vinger

Jeg tror jeg kan fly

Fly på energienes vinger

Kontakt med den jeg virkelig er

Uten staffasje, uten maske

Bare er jeg

Meg

I dag

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg