Det er så deilig å kunne snakke

 

Det er så deilig å kunne snakke

Det er så deilg å slippe å skulle holde ordene inni seg noe mer

De daler ned fra sky og de kommer i hendene mine uten at jeg har tenkt tanken

Hendene flyr bortover tastaturet og finner bokstavene helt av seg selv

Jeg leser de og sier, det har jeg ikke tenkt på før

Hvordan kan jeg ikke ha tenkt de når jeg skriver de

Hvor kommer de fra

Det er så deilig å kunne snakke

Det å kunne snakke om alle disse rare opplevelsene man har

Alle disse opplevelsene som man ikke har kunnet dele med noen

Nå møtes vi

Nå møtes vi alle vi sjeler på  jorden som er ment til å møtes

Disse vi skal dele med

Disse vi kan si alt vi har på hjertet uten at noen ser rart på deg

Disse som du bare vet inni deg, sekunder etter at dere har møttes, at de skjønner

De skjønner at du er ikke rar, du er ikke annerledes

Du er er akkurat den du skal være

 

Disse menneskemøtene er himmels deilig

Ja, kanskje kan det være store ord, men det er bare sånn det er

Jeg kjenner hvordan kroppen gledes

Den gledes av en takknemlighet så stor at det kan ikke settes ord på

En takknemlighet så stor at du må ha kjent den på kroppen for å vite hva det er

Det er likedan med smerten og utmattelsen, den må du og ha kjent på kroppen for å vite hva dreier seg om

Jeg har ikke tall lenger på alle disse sjelene, alle disse hjertene som nå blir ført sammen

Sammen blir vi sterke i energiene

Felleskapet, det at vi forener oss i energiene, vi deler, kjærligheten og takknemligheten

Ringene i vannet blir videre og videre, større og større

Det er så deilig å kunne snakke

Det å kunne si alt man har på hjertet

Dele de små og de store åndelige opplevelser

Se hvordan bitene av puslespillet som er livet ditt, faller på plass

Før lette du, kanskje i årevis etter neste bit, nå kommer de dalende ned foran deg

Noen dager, noen uker, kommer det så mange og de kommer så fort at du bare plasserer dem og roper hurra, enda en og enda en

Det er så deilig å kunne snakke

Det å ta ordene i bruk, det å dele, det å møte

Menneskemøter

Det er så deilg å kunne snakke

I dag

2 kommentarer
    1. Ja, jammen er det godt å formidle noe, uansett hva denne snakkingen går ut på. Hvilket språk det er. Glad for den evnen ja. Jeg tenker sjelden AT jeg tenker, ord kommer det likevel. Men man har nok tenkt dem likevel, selv om man ikke er så klar over det 😀 Tror JEG da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg