Det er nesten ikke til å tro

 

Det er nesten ikke til å tro.

Jeg tuller faktisk ikke nå.

Det er ramme alvor.

I fjor når jeg var på Osterøy, holdt jeg ut til klokken 22 første kvelden.

Neste kveld måtte jeg legge meg etter middagen om kvelden.

Når jeg var på ferie eller annen tur, måtte jeg hvile i dagesvis etter at jeg kom hjem.

Jeg var helt uten krefter.

Jeg var nesten aldri ute med bil, hvis ikke gubben kjørte og ihvertfall ikke om kvelden.

Bare det å sette på en vaskemaskin, kunne kreve alt jeg hadde av krefter.

Nå har jeg vært på ferie uten å bli utslitt.

Jeg har vært på flere bokarrangement, jeg har reist mye alene og kroppen oppfører seg fint.

Er jeg tipp topp, nei selvfølgelig ikke når man har hatt lite aktivitet i mange år.

Men jeg er mye bedre og kan kanskje begynne å legge på litt trening etterhvert.

Hei, stopp nå, hører jeg, ta det med ro.

Ja da, jeg lytter og lar kroppen bestemme.

Selv om jeg føler meg fin etter helga, sier kroppen at jeg skal ta det rolig.

 

 

 

Du skal igjennom en revolusjon sier den, så ta det med ro.

Ja, jeg kjenner det.

Energiene er så sterke at kroppen presses ned i stolen.

Jeg forberedes på det jeg skal neste uke.

Å jobbe 6 dager med øvelser med hjernen nede i transebevisshet, er ikke bare bare.

Jeg drar til Arthur Findlay spiritual college, lørdag.

Vi starter kurset lørdag kveld så smått og så går det i ett til klokken 18 fredag.

Jeg har vært der 5 ganger før og jeg gleder meg enormt.

Det høres kanskje dumt ut for de som ikke har kjent dette på kroppen, men nå har jobben allerede startet.

Å jobbe i transe er å jobbe sammen med åndeverden, hjelpere og guider.

Man gjør seg selv passiv ved å gå ned i transe og lar åndeverden jobbe gjennom en.

Hva vi skal gjøre, aner jeg ikke.

Jeg har tidligere vært på transetale og kommunikasjon.

Da lar vi åndeverden tale gjennom oss.

 

Experimental Trance

“The people who have taught me the most, are the people who are dead to this world and are living in the next”……….Leslie Flint Direct Voice Medium.

The history of Spiritualism is rich with teachings direct from the spirit. Teachings which resonate with the truth which enlighten and inspire. It is no coincidence that Spiritualism’s finest mental mediums have also been renowned for their work in the trance states.

The ethos of the week will be allowing ourselves to simply become the channel for the spirit, by creating an environment which nurtures and encourages trust in ourselves and the spirit world. To be free to experiment and explore our potential. The altered states of awareness are a natural progression of your mediumistic unfoldment and a deepening of your relationship with those who support you in the spirit world. We are their voice. Therefore we owe it to the spirit to be the best we can be, to act with integrity, sincerity and love for the greater good of all.

During the course you will learn practised techniques used by our pioneers of the past and apply them to mediumship of today:

*Find out how the trance states enhance the development of mental mediumship.
*Explore the many roles of trance mediumship.
*Understanding your sensitivity and responses to spirit influence.
*What meets the criteria of trance, how can you tell if it is authentic?
*Experiment with spirit photography and the altered states.
*Put your mediumship to the test and unlock your potential.
*Trance and the relationship to physical mediumship.
*Experience daily trance demonstrations.

 

 

Jeg forstår dette høres merkelig ut for mange.

Det må vel egentlig oppleves på kroppen,  for å kunne forstå det.

Man overgir på en måte kroppen og stemmen sin til noe utenfor en selv.

Men det er ikke skummelt.

Du blir ikke fjernstyrt, du vet hva du gjør og du kan stoppe når du vil.

Det er faktisk lett å stoppe for du må konsentrere deg veldig for å holde deg på rett frekvens.

Jeg tror nok at de som ikke tror på healing, vil tro mer når de begynner fysisk å kjenne energiene.

 

Når jeg har gratis fjernhealing på Lillasjel, skriver jeg at alle som kommenterer,  får healing.

Dermed setter jeg den intensjonen at uansett hva vedkommende skriver, vil de få healing.

Noen skriver nei takk, svindel, humbug, lureri, dette virker ikke, osv.

Jeg bruker gjerne en hel dag på å svare disse høflig og med respekt.

Jeg spør gjerne hvorfor de svarer når de ikke vil ha, for alle som skriver får.

Ved å svare oppnår jeg flere ting.

Jeg får fortalt hvordan healing virker, noe som er min hjertesak.

Man skal ikke påtvinge noen dette, men i det de kommenterer, har de egentlig gitt sin tillatelse.

Det står klar og tydelig i teksten at kommenterer du, da er du med.

Men…… det skjer også noe mer.

Energiene flyter mellom oss i chatsamtalen og med det, også energiene.

Kroppen deres sier ja, om hjernen sier nei.

Og hva skjer da?

Jo, man får healing.

Og med det blir man hver gang man er med, åpnere.

Og plutselig en dag, kjenner man energiene fysisk på kroppen.

 

 

Det var nemlig dette som skjedde med meg.

2009 2009, kjente jeg energiene fysisk for første gang.

Jeg hadde bestilt en time med en healer og satt i senga mi og leste.

Jeg var på Røros, på arbeidsrettet rehabilitering.

Jeg kjente plutselig at jeg ble helt salig og der dukket det opp en melding fra den healeren.

Jeg svarte på meldingen og saligheten fortsatte.

Slik forstod jeg hva det var og ble ikke engstelig.

Øv deg gjerne på å holde håndflatene mot hverandre og beveg de i sirkler, både nært og med avstand.

I hendene hadde jeg kjent energiene tidligere.

Det føles som om du har hendene i trekken fra vinduet.

 

Nå har jeg sjekket inn hos Ryanair.

Jeg har skrevet ut togbillett.

Jeg skal også fly Norwegian, men der får jeg ikke sjekket inn enda.

Jeg må også fylle ut covid-skjema til skolen.

Men utenom det, skal jeg ikke gjøre stort annet enn å pakke denne uken.

Og jeg skal lese, roe helt ned.

Med stor glede og forventning.

I dag

 

På bildet her vises energiene seg tydelig som en tåke. Her er jeg i transe og skal gjøre transetale.

Grå, skumle energier, eller?

 

ps. Jeg skal til Arthur Findlay igjen i april, svensk uke, det betyr svensk tolk, for de som ikke føler for å snakke engelsk. Da er det en uke man øver på litt forskjellige ting, både for nybegynnere og mer erfarne. Du er velkommen hvis du har lyst til å bli med. Vi bor på skolen og får både frokost, lunsj og middag, med i prisen.

 

(15 Apr – 22 Apr 2023)

Svenskveckan 2023

Äntligen är vi samlade igen, mitt eget “dreamteam”

Will du ha en upplevelse för livet? Vill du lära dig mer om din egen förmåga, intuition, healing, trans eller medialitet i goda vänners lag med ett fantastisk lärarteam. Då är detta veckan för dig.

Här har du som är helt nybörjare eller kommit en bit på vägen eller faktiskt redan jobbar som medium i någon form chans att lära dig mera eller stretcha dig och din förmåga vidare.

Begränsningarna sätter du själv.

För er som aldrig varit på AFC förut, ni kommer förmodligen gå vilse i korridorerna och njuta av atmosfären och undervisningen och för er som varit här förut vet att det alltid är som att komma hem.

Detta fantastiska ställe med fantastiska lärare brukar göra denna vecka till något som bara kan upplevas på plats. Där likasinnade möter varandra och man brukar finna vänner för livet.

Denna vecka kommer varvas med föredrag, lektioner, praktisk arbete, meditation och naturligtvis andlig afton i AFC´s fantastiska sanctuary.

AFC erbjuder vad inget annat ställe gör. Lärarna på AFC har många års erfarenhet som de   delar med sig av.

Här finns gedigen kunskap om de olika områdena och människor från hela världen åker hit för att lära och utvecklas. Här brukar man finna kvalitet som sällan skådas någon annanstans när det kommer till Spiritualismen och vad den erbjuder.

OURSE TUTORS

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg