Det er mye rart man skal oppleve

Jeg hadde i går gratis fjernhealing igjen på Lillasjel.

vanligvis er det med vel 100, noen ganger helt opp i 300.

Men noe skjedde i går og det var over 1000 påmeldte.

Gratis fjernhealing til ALLE som skriver i kommentarfeltet onsdag 06.07. 2022 , kl 21.30. Skriv deg ikke på hvis du ikke vil ha. Respekter de som har ønske om å få healing.

Det står ganske klart og tydelig at ALLE som kommenterer, blir med.

Det står også at vil du ikke ha, da skriver du deg ikke på.

Likevel skriver folk. De ser ikke eller respekterer ikke.

De skriver nei takk, svindel, lureri, spam, med mere.

En lurte på om jeg sov godt om natten,  når jeg lurte folk slik.

Men av 1000, var det kanskje 20, som bare ikke greide å holde seg unna.

 

Det er nok mange av dem som ikke forstår hvordan Facebook fungerer.

Jeg spurte en hvorfor han skrev nei takk.

Det var fordi det dukket opp i feeden hans og det er jo høflig å svare.

Når venner av deg kommenterer, kan du se det hos deg og da tror mange at jeg skriver på deres side.

De forstår ikke at man oppsøker min side helt frivillig.

Forrige gang ble jeg beskyldt for at jeg prøvde å få tak i personopplysninger.

Da lurte jeg litt på hvordan jeg skulle få til det.

Men det er mye svindel for tiden og mange er nok redd for det og ser derfor ikke at jeg poster kun på egen side.

Lillasjel er jo et litt diffust begrep også.

De ser ikke mennesket bak.

 

Men det var da jeg tenkte at jeg må gå live.

Det var lurt.

Stor var derfor forbauselsen min i dag når jeg fikk melding fra Facebook at noe av lyden var tatt bort pga copyright.

Jeg hadde spilt musikk.

Nei, jeg hadde ikke det serru.

Det var ikke noe musikk på.

Kun min egen stemme.

Så nå skal jeg skryte av at jeg har en stemme som J. Strauss og Christian Reiner.

Spørs om jeg må sette på de og høre, haha, så tåpelig.

Eller er det frekvensene i healingen som er de samme?

Jojo, litt moro er det,  selv om det er dumt at det mangler lyd da, på enkelte steder.

Videoen finner du her:

https://fb.watch/e6ebIRExdL/

Mye skal man oppleve sier jeg

I dag

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg