Det er lov å le av meg, jeg er bare sånn

 

 

 

 

 

Kjære vene, hvor fort dagene flyr her.

Dette har vært den letteste diettrunden.

Forrige gang var jeg konstant sulten og gikk ikke ned.

Denne gang er jeg ikke sulten og vekta er i bevegelse rett vei.

Ble ikke frokost før klokka 15 i dag, for jeg satt på loftet og jobbet.

Så fikk jeg besøk.

Jeg hadde smoothie med bærblanding og banan til frokost.

Jeg kuttet en rett, flyttet blomkålen til linsesuppe.

Nå er det linsesuppe, senere blir det tomatsuppe.

Byttet ut den menyen jeg egentlig hadde planlagt.

I morgen er siste dagen.

Da blir det flere måneders pause.

 

Så har jeg lekt meg litt igjen.

Jeg tok et boblebad og så plutselig opp på den gamle gardinen.

Og fant litt inspirasjon.

Det er bare skrabbel ja, nesten så jeg ikke skulle vist det frem kanskje.

Ontrent som jeg bryr meg om det.

Neida, bare se de skjelvhendte strekene mine dere.

Først blyant.

Dereetter tusj.

Og så rotet jeg det til.

Noe skal øves på, men jeg vet ikke hva.

Jeg fortsetter å drodle jeg.

Ja, kanskje det skal drodles noen kruseduller.

Aner ikke jeg.

 

Julebokbloggen er ferdig.

Julebøker 2023, 9 bøker lest

 

Etter suppa og litt sløsing, skal jeg begynne på denne sterke historien om Ritas liv på gaten i Oslo. Hun var gatebarn,  ble rusmisbruker, er nå rusfri og lever for å hjelpe andre.

 

Harmel skal jeg lese på sengekanten.

Jeg har lest alt hun har gitt ut og likt alle.

Kristin Harmel, Skogens usynlige stjerner

 

Denne ble lest ut i natt, skal få omtale i morgen.

Nå skal jeg spise suppa mi og kose meg til leggetid.

Gleder meg til siste diettdag i morgen.

Formen er blitt bedre, ikke verre, så alt har gått fint.

Takknemlig er jeg.

I dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg