Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.

Er det ikke slik det lyder?

Jeg sitter her i godstolen mens gubben er ute for å kjøpe Vg.

Formen er fremdeles laber, så jeg holder meg i ro.

Men jeg sa han måtte kjøpe med noe godteri til meg.

Jeg sa Troika eller fox eller noe sånt, men jeg er spent på hva han kommer med.

Han er slett ikke glad i å finne ut hva han skal kjøpe selv, så jeg er litt spent.

 

Det skal ikke så mye glede til for å skape dagen god.

Jeg måtte inn fra balkongen for det var vind i dag.

Sikkert straff fordi jeg presisterte det var vind på Åndalsnes i går men stille i Isfjorden.

Men jeg har det bra inne også.

 

 

Jeg har fått bakt brød i dag.

KOMMUNENS BESTE BRØD

Jeg har trekt rent på sengene.

Det skal ikke mye til for å kjenne litt mestring.

Det gjør godt.

 

Jeg skal lese ut en bok og begynne på en ny.

Fotografen har også vært i aksjon i dag, for snart skal Bokidioten vise seg frem i Hverdagsnettmagasinet igjen.

http://Www.Hverdagsnettmagasinet.no

I dag har gubben vært både rørlegger og snekker, innimellom alpint og skirenn.

Lunsj, Skinkesalat, har han også fått servert.

Det er rene solskinnshistorien her i dag.

 

I kveld har jeg planer om sushi for 3. gang.

Denne gangen med salmalaks og hummersticks.

https://www.altasiatisk.no/2021/08/spicy-laksemaki-med-chilimajones/

Kryss fingrene for det prosjektet.

Første gang jeg bruker rå fisk.

Og så er det jo Kompani Lauritzen i kveld.

Det er jo så moro å se de vakre fjellene våre på tv.

Og i kveld skal de opp Kløvstien mot Trollstigen.

Men kun en konfekt å spise, huffa meg.

 

 

Vel, nå kom han inn gjennom døra her, så nå skal vi se hva han byr på.

Oj, oj, oj, skal si han har handlet.

Jeg kunne jo mettet hele kompaniet med alt dette.

Da blir det en nydelig dag i dag også.

Takknemlig

I dag

 

ps. Nå har jeg bestilt kaffe.

Og jeg er ikke gravid selv om det ser sånn ut, bare tykk.

6 kommentarer
    1. Så herlig med gode dager hvor ting blir gjort og mestringsfølelsen sprenger på ♥ Selv ble jeg ganske anpusten bare av å lese her. For jeg har nok med en ting pr dag i øyeblikket. Men, det blir bedre og bedre.
      Jeg ser på alt du har av bøker…….wow….jeg synes at jeg har mye, men det er mer hos deg 🙂 Herlig luksus det ♥
      Kos deg masse denne dagen, ja, hele helgen. Det er vel fortjent ♥

    2. Ja her satt vi i godstolene og bestemte at Kløvstien skal vi prøve oss på når jeg blir bedre i kroppen 😀 Det blir spennende!

      Du fikk mye godt å kose deg med!

      Lag dere en fin søndag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg