Dag 13, Gran Canaria, Riu Vistamar

 

 


Ojoj, i dag var jeg oppe før 7.30.

 

Det var så tidlig at tjeneren ikke helt forstod at jeg var våken.

Jeg måtte derfor banke to ganger i bordet før kaffen kom.

Jeg sovnet før ni i går kveld. Var ganske så sliten ja.

En av gangene jeg våknet i natt, ga kroppen min beskjed om at nå var det slutt på harde treninger.

Jeg ga derfor treneren beskjed om at nå skal jeg ikke presse mer.

Alle de som kjenner oss vet at den treneren er mer tjener enn trener.

Det må jeg presisere for alle som ikke kjenner oss.

Han er hele tiden der og hjelper meg og han presser meg ikke til noe som helst.

Det er jeg selv som legger opp løpet.

 

 

I dag tok vi bussen ned på stranda en en tur.

En siste strandrunde og en siste strawberry mojito for denne gang.

Så gikk vi til den andre enden av stranda, til Rorbua og der ble det en cappuchino på meg. Det var en helt annen energi der, veldig rolig og behagelig, syntes vi begge to.

Så fant vi ut at vi skulle ta 12.45 bussen istedetfor 13. 15 og da ble det en liten trimtur likevel. Bussen hadde startet men stoppet og tok oss på når vi viftet med armbåndene våre.

 

 

Dette bildet ble tatt på Amadoresstranden for fire år siden. I år er det ikke lys der. Koster nok ganske så mye og for meg er det helt unødvendig også.

Det er mulig å gå på utsiden av hotellet, rundt resepsjonen, så vi gjorde det som litt ekstra trim i ettermiddag.

Veien ned forbi Gloria skulle vi gå når kroppen sa nei.

 

Her har vi inntatt de fleste måltider. Deilig å sitte ute og spise. Det gir en ekstra ferie-følelse

 

 

Og fint å sitte her etter mat. Deilig å få være ute.

 

 

 

Fruen har sovet middag og er klar for asiatisk mat i kveld.

Jeg har brukt nesten alle de 18 topper og kjoler jeg hadde med. Gubben har hatt 4 skjorter, 3 t-skjorter og 2 shortser og jeg dro nå litt på det at han kanskje kunne ta i bruk shorts nummer tre. Nei den skulle han spare til neste tur, men godtok at en ny t-skjorte var på sin plass nå selv om skiten blåser bort når han går.

(Trekk fra og legg til, som det passer. )

 

Han hadde lest i vg at det var noen som vasket trusene sine i vannkokerne på hotellene, så det var bra vi kjøpte en som var for liten til en bjørn borg boxer, haha.

Uff noe så motbydelig. Tror vi heretter vil ha med vår egen.

 

 

Samme meny hver dag. Åpent torsdag, fredag og lørdag. Bord må bestilles fra 08.30 dagen før og det blir raskt fullt. Jeg oppdaget at det går fint å bestille 08.20

 


For det meste sushi på meg i kveld.

Drink? Et stk glass vann

God natt. Takk for i dag

 

4 kommentarer
    1. Det er så artig og lese dine innlegg. Er bare 14 dager siden jeg selv kom hjem fra Puerto Rico. Bodde på Servatur Sunsvite nede i dalen. Men er godt kjent fra området du er i nå. Har bodd flere ganger på Altamar nabohotellet og Babalu og Boganvilla rett over Europasenteret. Flott plass og lett vei til Barbacoa. Du må ta en tur ned på gamlesenteret og gå på Tiki bar,,der har dem god Mojito og Sangria. Kos dere videre. Er det 14 dager .går så alt for fort.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg