Da er vi hjemme igjen.

 

Turen hjem gikk fint.

For første gang i verdenshistorien har jeg opplevd at flyet letter akkurat i det minuttet det står det skal gå.

21.25 presis, 2.15 flytid.

Og er det ikke merkelig at om en flyr to timer eller 14, så hadde man ikke orket mer, akkurat den dagen?

Bi var ganske trøtte når vi kom hjem klokka 6.

Men fine, tørre veier hele veien.

 

At jeg skulle klare å få en orkidé til å blomstre lenge, ja det er en utopi.

3 måneder er vel egentlig rekord for meg.

Hun her var veldig fornøyd med at vi har kommet hjem.

 

Det er slutt på 30+

Jeg tømte to skuffer i dag og fikk støvsugd og vasket de.

Tjeneren hjalp meg.

Jeg bil nemlig rydde før jeg setter på plass alt jeg har kjøpt.

 

 

Vi må en tur til Bjorli i dag, på hyttetur.

Der er de to minste barnebarna. Den eldste er på Norway cup.

Og hurra!!! Mandag kommer de som bor i Halden. Stor glede.

Fint er det å kjøre oppover Raumadalen.

 

Sjekk hvor grønt det er.

Dyra koser seg ute.

Turisttoget er på vei tilbake til Åndalsnes, fra Bjorli.

Trolltindene er like majestetisk som alltid.

Rauma elv, blank og fin.

 

 

Bra jeg fikk tatt bilder på tur opp til Bjorli, for slik var det på tur hjem igjen.

 

 

I dag hadde jeg lyst på salmalaks.

Men jeg glemte at den skulle stekes hel, jeg begynte å dele den.

Den skal brunes med stekeskorpe, men ikke gjennomstekes.

Jeg bommet der,  så det ble litt lite smak på den.

Neste gang vil jeg ha chili og hvitløk i sausen.

 

 

Masse deilige grønnsaker.

Ris i bunnen, toppes med soyasaus, limesaft,sesamolje, sukker, riseddik

 

Nå skal jeg kose meg med denne nydelige romanen mens gubben ser formel 1.

Hvis jeg ikke sovner. Det ble bare 4 timers søvn, inklusiv to oppvåkninger med krampe i fotabladene, så jeg er ganske så trøtt.

Øynene datt igjen, på vei ned fra Bjorli også.

 

Hvordan blir dette?

Jo, det får vi se i morgen.

Koffertene er pakket ut, vaskemaskinen er på.

I morgen må vi gjøre klar senger for gjestene som kommer.

Bokomtale må skrives.

Men det er fredag og i kveld skal vi kose oss med ost og kjeks og snacks.

Vi er hjemme igjen.

I dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg