Butterdeigs-snurrer med spekeskinke

 

Jeg holder på å spise meg ut av huset, før ferie.

Jeg skal ikke kjøpe mat, kun bruke opp.

Butterdeig liker jeg å ha en pakke av i fryseren.

Der lå også ei pk spekeskinke som så ganske så tørr ut.

Har dere lagt merke til at de nye fryseskapene tørker ut maten på kort tid?

 

Jeg kjevlet ut to plater.
Jeg vurderte å smør rømme på deigen.

Da måtte jeg åpne en ny boks rømme og det sa kjøkkensjefen nei til.

Da blir den ødelagt til du kommer hjem, sa hun.

Først etterpå kom jeg på at jeg hadde pesto.

Tenk hvor godt hvis jeg hadde smurt den på, under osten.

Vel, jeg brukte den på toppen.

Resten får jeg bruke på en liten pizza lørdagskvelden.

 

 

Jeg la på mozarella, hvitløk, tomat, persille, paprika, skinke

 

 

Rull sammen, skjær i skiver.

Sett på plate, 200 grader ca 15 minutt

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg