Av og til vil jeg være bare en liten pike

 

 

Av og til vil jeg være bare en liten pike

Jeg vil krype opp på fanget til pappaen min

Jeg vil han skal holde rundt meg så jeg føler meg trygg

Der kan jeg stenge alle andre ute

Føle meg passet på

Være i min egen lille boble

 

Nå er jeg en voksen dame

Noe pappa har jeg vel egentlig ikke

Ikke annet enn i minner

Likevel kan jeg bruke det minnet, fra en gang jeg var barn

Jeg kan be han komme nær meg

Jeg kan sitte på fanget og se mamma styre rundt oss

Føle at de er her hos meg

At de passer på meg, hjelper meg å legge ting til rette

 

Kanskje er det bare noe jeg føler

Men den følelsen er god

Den kan jeg bruke når det stormer rundt meg

Når jeg er sliten og trenger hvile

Inni hjertet mitt bor de

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg