Av og til lurer jeg på hva jeg holder på med.

Av og til lurer jeg på hva jeg holder på med.

Hvorfor reise når man blir så nervøs og reisesyk?

Verst var det i går, men også fredag og lørdag i forrige uke.

Likevel betaler jeg gladelig og takker for muligheten.

Det er ubehagelig å være reisesyk og ha klump i magen, men ikke noe man ikke takler.

I går kveld tok jeg en sur mage tablett og om det er innbilning vet jeg ikke, men det gikk veldig greit i natt.

Jeg stod opp 3.30, tok ferge 4.50.

For meg er 1.20 på flyplassen mye bedre enn tre kvarter.

 

Siden jeg var tidlig ute, var det ikke mange son hadde kommet.

De som var der, var veldig uhøflig.

Jeg sa hei, men den første gadd ikke å svare.

Optimistisk prøvde jeg neste, men hen var jaggu like taus.

 

Fly i rute 6.45

 

Men hun her, hun var blid og hyggelig og stilte gjerne opp på bloggbilde.

 

Se hvor fint det var å fly fra Molde i dag. I Oslo var det grått.

 

 

Jeg lo for meg selv når jeg hadde gate f16.

Jagerfly tenkte jeg.

Slik vil turen gå.

I jagerflyfart.

Og det gjorde det.

Alt var i rute, og passkontroll og bagasje i England, som bruker å være en tålmodighetsprøve, var unnagjort i en fei.

Nå har vi fått rom og nå er det en liten avslapping, før vi spiser middag.

Jeg spiste litt medbragt knekkebrød nå med smøreost. Det var godt.

15. oktober 21 stod det på tuben.

Sikkert like god tenkte jeg og der var den.

Blir jeg syk i morgen, vet jeg ihvertfall at det ikke er noe smittsomt.

I morgen drar vi til skolen med koffertene og rusler så en tur ned i sentrum.

Akkurat nå er det avslapping.

Føler meg svært heldig som kan ut på eventyr.

Jeg gleder meg til å få en ny spennende uke på Arthur Findlay

I dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg