Av og til klyper jeg hardt

 

Av og til klyper jeg meg hardt.

Ja, man må jo klype seg i armen, når man lurer på om en drømmer.

At man kan være så heldig på alle vis, som jeg er.

Er det rart jeg er blid?

 

I dag forlot vi Isfjorden og dro til Spjelkavika, utenfor Ålesund.

Ultralyd helsjekk for både gubben og meg.

Det er ikke langt å kjøre, 1,5 time en vei.

Bare, fine veier.

Privatsjåfør hadde vi også.

 

Det er et fint fylke vi bor i. Møre og Romsdal.

Tror du vel ikke at jeg nådde å handle kjoler.

15 minutter brukte jeg,  på å prøve og kjøpe 4 kjoler.

2 av mine standard hverdags.

 

2 litt finere. Det blir aldri nok kjoler for meg. Kr 1800,- for fire.

Når jeg kom ut av butikken, sa gubben at han gikk ut i bilen med posen min.

Når han kom tilbake, hadde jeg ny pose, jeg.

I det jeg satt og ventet på han, så jeg denne fine softshelljakka.

Mørkeblå, min favorittfarge. Superfin var den. Kr 999,-

 


Etter ultralyd ble det mat.

Vi får ikke spise fire timer før undersøkelsen, så nå smakte det med barbeque for to.

Snakk om superfin dag.

Er det rart jeg føler meg heldig?

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg