Atlantica Seabreeze, Fig tree bay, Kypros, dag 9

 

Dag 9 på Kypros.

I dag nådde jeg tre runder dupping i havet.

Det er faktisk trim det også.

Jeg bøyer og tøyer og strekker.

Ihvertfall mye mer enn hjemme.

For ikke å snakke om opp og ned av solsengen.

Rene hardtreningen

 

Eneste køen som finnes her, er omelettkøen.

Der har vi ikke stått.

Men i dag ofret fruen morgensøvnen sin, så gubben skulle komme seg inn i køen, før det ble for mange.

Gurimalla, den var diger.

Egentlig nok for to.

 

 

 

Sakte, men sikkert, lurer jeg gubben inn på nye områder.

Det er luftigere her nede ved sjøen enn inni skogen, der vi har bodd før.

 

Det var fint her, med utsikt til sjøen.


Og bøkene er med.

 

 

I dag kom en ny liten venn på besøk.

Venn og venn, han var ikke så interessert i oss.

 

Men han er nå søt synes jeg, der han piler avgårde.

Han bor inni steinene her.

 

Solceller brukes til lyskasterne. Smart.

Plastikkvegg

Og tak. Jojo

 

Kylling i kebabbrød. Ikke ukens beste.

 

I det vi trekker oss tilbake til et avkjølt rom, er det poolparty.

Vi blir ikke fristet til å henge med.

De er svært tilstedeværende og aktive tuiteamet på dette hotellet.


Det er blomster overalt, både ute og inne.

 

Mett etter middag, kjenner jeg at det har vært for lite vann i dag, så nå er jeg på vannvogna.

Pønsker på hvordan jeg skal få lurt med meg gubben på balkongen tidligst mulig.

Stakkar, er ikke akkurat storliv med meg om kvelden.

Straffen for at jeg må opp tidlig? 7.30.

Han er jo oppe før 6.30.

Men trøtt om kveldene er jaggu han også.

Så jeg får lokke med cognacflaske og balkongutsikt.

Dette var i går kveld.

Blir sikkert like fint i kveld.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg