Atlantica Seabreeze, Fig tree bay, Kypros, dag 8

 

 

Fruen er klar for en ny lat dag i paradis.

Hysj, ikke si noe til treneren, men jeg tror han har glemt hele treningsopplegget.

Jeg tror vi er enige om at jeg beveger meg nok i varmen.

Det blir noen skritt hver dag på anlegget her.

Pluss badingen.

 

I dag flyttet vi fra skogen og ut på plena etter lunsj.

Vi har flyttet hver dag når sola finner oss, men vi valgte en ny bydel.

 

Jeg tror vi er enig om at det kan være vi flytter hit for godt.

Ja, solsengene altså.

For det er varmt og her nede er det en deilig bris.

 

 

Til og med langt nede på plena, er det barservice.

Fantastisk.

 

Dagens gjettekonkurranse.

Hva er dette brune?

Det ser du vel?

Det er jo pusen som gjerne vil ha skygge, vann og en godbit

 

 

Det er et utrolig fint anlegg dette.

Jeg elsker å kunne ligge på en deilig myk plen.

Kun noen få meter til stranda.

Det er en offentlig strand.

I går, på søndag, var det fullt av barnefamilier her.

 

Det er leilighetsbygg ved siden av.

Vi snakket med et engelsk par, i godt voksen alder.

De kom hit som gjester og for 6 år siden flyttet de hit permanent.

Så fikk de tilbud om å jobbe ved hotellet og takket ja til det.

 

Svømmebassenget er ganske overbefolket på dagtid.

Der har vi ikke vært.

Jeg digger å ligge å duppe i sjøen når vannet er så varmt som det er her.

 

Fint å sitte ute her før og etter middag.

Det er en veldig flott lobby her også, med gode stoler.

Enda en ting jeg har savnet på hotellet vi har vært på Rhodos.

Og det føles aldri overbefolket noe sted, selv om det er fullbooket.

Det eneste jeg mangler er en liten småby å vandre rundt i.

Der er det fint med Rhodos by.

Men hadde vi giddet, kunne vi tatt bussen, inn til de nærmeste stedene.

Men vi er jo blitt utrolig lat.

Rett og slett deilig ferie.

 

En liten crema catalana til dessert.

 

 

Stort sett spiser vi her, i ensom Majestet.

Ute og røykfritt.

 

 

 

De har hver sine områder disse kattene.

Denne holder til der vi bruker å sitte.

Hyggelig med selskap.

Den sitter der så fint.

Takk for enda en fin dag.

2 kommentarer
    1. Ikke rart dere koser dere der. Har vært noen ganger i Fig tree. Ellers er det Agia napa vi reiser til. I september da. Litt sent i år , slutten av sept. Men håper det er litt sol og varme der igjen til oss da😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg