Atlantica Seabreeze, Fig tree bay, Kypros, dag 12

Dagene i Kyprosparadiset går rasende fort.

Slik er det alltid de siste dagene.

Kroppen begynner å si fra at det er tre uker siden vi dro hjemmefra.

 

I dag hadde jeg legetime pr telefon.

Ble en forunderlig affære,  for det var forsinkelse på linjen.

Han hørte ikke at jeg svarte før noen sekunder etter at jeg svarte så vi snakket i munnen på hverandre.

Men vi kom i mål og det skal jeg fortelle mer om en annen gang.

 

 

 

Det var ikke plass til bordet vårt mellom solsengene.

Men det var  da jeg fant mitt eget bord. Det er lite,  men det funker.

Ihvertfall på dagtid når de ikke starter vanning,

I dag ble det ingen svømmetur ut til steinene.

Kroppen sa at å ligge litt og duppe, er ok i dag.

Men vi har det godt på solsenga med parasollen oppe.

Å ligge i sola er helt uaktuelt.

 

 

 

Jeg føler meg egentlig litt slik som denne.

Sushi hører kanskje ikke hjemme i Hellas, men de har sushi en dag i uken og de har både meksikansk og asiatisk.

Greit med litt variasjon og sushien var god.

 

Gubben har sikkert spist en kg blåmuggost.

Den er veldig god.

 

 

En liten aperitiff ble det i kveld også

 

 

Og en liten nattajäger i måneskinnet.

Det blir ikke sent i kveld heller.

Nok en deilig dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg