Å nei da, slik skal det ikke bli

Ja bloggen har fått ny kategori, Mitt liv med pensjonisten.

Dette ser pensjonisten ut til å like godt.

Tror han synes det er gøy å være litt i fokus.

Men dette er min blogg, så han må ikke innbille seg at han skal på kuppe den helt.

Jeg tror han har fått den tanken, særlig etter at jeg var i avisa.

I går kom han jaggu det inn i mi private bule og slengte seg ned.

Nå er gode råd dyre.

Alle tips til hva jeg kan sette han i gang med, mottas med takk.

 


Og der kom jeg i avisa, huttetu

Han var litt overrasket over å se at det var bilde av han også i avisen, men det var kanskje da ideen slo han.

Ja for han kaster seg i gang med oppgaver og jeg lurer på om det er fordi han vet at da er jeg frempå og tar bilder.

Her er han i gang med å reparere karusellen i ene hjørneskapet.

Han er jo handyman, ikke mye han ikke greier å fikse.

Og han fikset karusellen. Flink.

 

Det luktet vår her i går.

Mildt og fint.

Vi mangler bare den blå himmelen så vi kan ønske solen tilbake, for nå er den her.

Tutta ville ut.

For en sensasjon.

Hun har ikke vært ute på over to måneder.

Gleder meg sånn til deilige dager ute.

Det gjør Tutta også.

 

Men nå er det håp om at freden senker seg, for han har fått opp pc-en sin.

Hvis jeg er musestille nå, så kan det være det blir fred en stund.

Vi venter på gutta fra Halden.

Det var så dårlig føre og mye trafikk i går at de overnattet  på Lillehammer.

Det var et klokt valg.

Det var deilig å legge seg i går kveld og ikke være urolig for dem.

Vi gleder oss veldig mye.

I dag

 

 

2 kommentarer
    1. Kanskje du kunne la Pensjonisten gjesteblogge innimellom? Kunne jo være interessant kategori å følge hans hverdag med deg 😉 Ha en fortsatt fin søndag, klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg