Og der kom jeg i avisa, huttetu

Bilder Julie Bjørneboe Lie

Ja jeg ble noe overrasket når Julie ringte og ville ha intervju i avisa.

Men det er jo koselig og jeg synes hun har skrevet veldig fint om livet mitt.

Jeg kan jo være utrolig kritisk og var forberedt på å bli skrekkslagen.

Heldigvis er jeg ikke så redd for å være synlig.

Folk får mene og tro det de vil.

Noen ganger får jeg usannheter om meg selv, midt i fleisen.

Og jeg er blitt flinkere til å takle det.

Jo da, forbannet kan jeg bli eller opprørt.

Fortsatt er jeg nok i forsvar over det som ikke er sant.

Det er noe av det verste jeg vet når noen påstår ting om meg, som jeg vet ikke stemmer.

Men jeg har lært å ikke ta det så tungt.

De får tro det de vil.

Det er ikke noe jeg kan gjøre med det.

Bare dumt å la andre ødelegge dagen for seg.

 

Vil du lese om meg, kan du klikke her:

 

https://www.andalsnes-avis.no/nyheter/i/69LGzz/mariann-fant-noekkelen-til-en-bedre-hverdag-gull-verdt

 

 

Jeg er bare meg.

Og ønsker du healing eller Lillasjelord, er du velkommen til å ta kontakt.

Jeg blir hjemme noen uker, før jeg fyker avsted igjen.

Etter påske blir jeg mer hjemme.

Velkommen skal du være

I dag

 

Tlf 99467178

4 kommentarer
    1. Flott skrevet!Du er ei tøff artig dame.Du inspirerer nok mange følgere.Det er lurt å ikke bry seg om hva andre mener og tror!
      Man eier sitt eget liv,å vet selv hva som er best for seg selv.Stå på Mariann.Artig å følge deg,selv om jeg ikke alltid kommenterer.Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg