Energiarbeid er så mangt

 

Energiarbeid er så mangt.

Denne uken har jeg hatt ulike oppgaver.

Jeg har hatt samtaler både hjemme og på telefon, der vi jobber med å lære å kjenne energier.

De som er med på dette, finner det veldig spennende.

Sammen gjør vi øvelser der vi kjenner på forskjellen i energi rundt oss, når åndeteamet vårt er tilstede og når våre nære og kjære på den andre siden er der.

Mange kjenner energier i dag uten å være klar over det.

Da kan det være fint å få kjenne litt hvor forskjellig energier kjennes ut.

Det er ikke noe fasit når man holder på med dette, for det er individuelt hvordan det kjennes ut.

Og det er lettere når man gjøre det sammen, enn om man skal prøve å lese en øvelse og gjøre den samtidig.

Har man høytaler på telefon kan man jobbe sammen, som om man var i samme rom.

 

Jeg har også gjort øvelser der man sammen prøver å rense energier i eget hus.

Ikke gå inn i de og se hva som ligger der, men bare rense så det blir lettere energi.

Alt vi gjør, setter spor. så da er det fint med en rens innimellom.

Vi øvde også på å kjenne på hvordan healing kjennes ut på kroppen.

Fine øvelser man kan gjøre gjennom en times samtale.

 

Jeg har skrevet Lillasjelord denne uken.

Noen har ønsket personlige Lillasjelord.

Da setter jeg meg ned og tuner meg inn på den personen som ønsker ord.

Jeg har navnet og helst et bilde å se på, der jeg ser øynene.

Det er ikke nødvendig med bilde, men jeg liker å se personen.

Jeg synes det er lettere å skrive da, så det er bare for min egen skyld jeg ønsker bilde.

De som gir meg ordene, de har ikke behov for noe bilde.

 

Jeg har også tatt ned ord fra den andre siden.

Dette har jeg ikke gjort så mye enda, så jeg er litt nervøs før jeg starter.

Men jeg føler sterkt at dette er noe jeg skal fortsette med.

De som har bestilt ord, har så langt vært fornøyd og da blir jeg glad.

Jeg har hatt fjernhealing,  gratis på Lillasjel mandagskvelden.

Det har jeg stort sett hver mandag.

Der er det mulig å melde seg på når jeg legger ut påmeldingsbilde.

Noen velger å vippse meg noen kroner og det setter jeg stor pris på, men det er ikke nødvendig for å være med.

Det er helt frivillig.

 

Jeg har også sendt fjernhealing kun til en person, da noen liker det bedre enn at jeg sender i gruppe.

Da tar jeg betalt for det.

Jeg sender to ganger på ca en halv time hver gang, noen dager mellom sendingene ettersom hva kunden ønsker.

 

Samtaler blir det også en del av når man jobber med healing.

Mange har problemstillinger de ønsker å få dele med noen.

Da kan det være fint å snakke om disse tingene, men jeg spår ikke fremtid og jeg tar ingen avgjørelser for noen.

 

Jeg planlegger også flere aktiviteter på Lillasjel, men det har vært litt for travelt til at jeg har kunne gjøre dette.

Men det kommer når det passer sånn.

Kanskje vi øver mer på ord eller på farger, vi får se når tiden er inne.

Det er spennende å være i energibransjen

I dag

Ps. Ønsker du å prøve noe av det jeg tilbyr, ta kontakt på facebook, Lillasjel eller sms 994 7178

 

2 kommentarer
    1. Herregud har du lest alle de bøkene? Jeg orket ikke lese hele innlege en gang he he. Men den 4 leveregel har jeg lest, og den første boken så veldig flott ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg