Det kribler i hele meg

 

Det kribler i hele meg

Det er som om kroppen min er full av forventning

Jeg har noen minutter på rommet mitt foran pc-en

Jeg vet at ordene venter på å komme ned

Jeg kjenner det på meg at denne høsten blir så fin

Utviklende og lærerik

 

Bøkene vil ha stort fokus fortsatt

Lese, lese, lese, lese

Det er viktig for hjernen min, viktig for læring

Og jeg elsker å snakke om bøkene

Og jeg liker å skrive om dem

Mine anmeldelser er  ikke analyser

Jeg har ikke med mye av handlingen, ikke mer enn det som står bak på boken

Jeg skriver kun hva boken gir meg av følelser

Og er det vakre eller viktige sitat, liker jeg å dvele ved de

 

Og jeg skal skrive, jeg vet at jeg skal skrive

Hva jeg skal skrive vet jeg ikke enda

Det blir nok Lillasjelord, det er klart

Men det kan også bli Lillasjelord fra den andre siden

Det har jeg ikke gjort så mye før, men det er under utvikling

Jeg skal også mer seriøst tenke over om jeg skal prøve å få gitt ut bok

Det kan være at jeg må tenke litt annerledes enn jeg har gjort før

Jeg har jo manus klart for flere små gavebøker

Bilder og tekst til bildene slik jeg bruker bilder på Lillasjelsiden min

Men kanskje er det ikke i det formatet det skal ut

Og ikke vet jeg om jeg noengang får publisert noe

Jeg føler ikke for å ta hele prosessen selv med trykking

Blir det ikke, så blir det ikke

Det kan være at drømmen om å gi ut bok, bare er der som en drivkraft for at jeg skal skrive

 

Kreativiteten min skal også få fokus denne høsten

Kanskje med både silkestoffer og tegning

Jeg ser for meg readinger med tegninger til

Hva føler jeg nå, Hva har jeg behov for og Mitt hus

Mitt hus vil illustrere hvem en er og hva en rommer inni seg

Husk at dette er bare mine tanker

Hva som kommer ut av det vet jeg ikke

Og nettopp det er så fint

Men Lillasjel vil fortsette å utvikles

Det kommer til å bli aktiviteter på siden min der, i tillegg til bloggen

http://www.facebook.com/Lillasjel

 

 

Jeg har fått så mange tegn i det siste på at alt blir riktig, bare jeg følger stemmen inni meg

Og akkurat det, er så veldig fint

Det å gjøre de små tingene som dukker opp inni deg

Det høres kanskje dumt ut, men det må også øves på i det små

Jeg øver i hverdagen, blant annet med mat

Hva vil kroppen min spise

Ønsker den ut å gå eller trenger den hvile

Hele tiden lytte innover

Prøve å lytte til den indre stemmen uten å la hjernen overdøve en med sine erfaringer

 

Åndelig arbeid blir fortsatt  viktig

Jeg øver på å lære bort det jeg har lært

Sitte sammen med flere og meditere og gi healing

Ha fine opplevelser sammen i kraften av energiene

Internett er en fantastisk arena for å ha kontakt med mennesker

Hva ville vel hverdagen min ha vært uten

Jeg sitter alene mye, ja, men er jeg alene, nei, så langt fra

Vi møtes i energiene, faktisk fra flere kanter av verden

Jeg øver meg også på å skrive engelsk, i den tro at jeg kan få bruk for det også

Lillasjelord på engelsk fikk jeg jo prøve meg på når jeg var på Arthur Findlay i juni

Det er dette som er så spennende

Jeg vet at høsten og vinteren blir innholdsrik og at jeg skal lære mye

Men akkurat hva som kommer til å skje, ja det aner jeg ikke

Men jeg tror noen har en plan for meg og den tar jeg takknemlig i mot

I dag

 

8 kommentarer

Siste innlegg