Si ja inni deg

Si JA inni deg

Si JA til deg selv

Si JA til å være deg selv

Si JA å være en inspirator

Bare være deg selv

I all enkelhet

Du er ikke nødt til å være noen verdensmester

Bare vær deg

Lille deg, akkurat som du er

Som du er skapt her på jorden

Hvorfor er du her tror du

Tror du virkelig at det er en tilfeldighet

Nei, det er det slett ikke

Det er ingen tilfeldighet

Du er her av en årsak

Så du vakre menneske, tillat deg å blomstre

Ha tillit til deg selv og se kraften din

Si JA inni deg til kraften din

Plant beina på jorda og si JA, her er jeg

Jeg er klar

Bruk meg som medmenneske

La meg møte de som har bruk for akkurat meg

Jeg vet jeg kan gjøre en innsats

Jeg har jo sagt JA

Jeg har sagt JA inni meg til å være meg

Fra tidenes morgen er det bestemt

Det er bestemt at jeg skal være her

Akkurat nå skal jeg være her

Sammen med dere skal jeg være her

Jeg sier JA inni meg

Jeg sier JA til å være meg

Bare meg, akkurat som den jeg er skapt er jeg meg

JA sier jeg

I dag

4 kommentarer

Siste innlegg