Skal vi gjøre et forsøk

 

Jeg brenner jo veldig for å fortelle alle om det jeg opplever selv.

At vi når hverandre selv om vi ikke er i samme rom.

Det er gjort forsøk med tvillinger og med ektepar som har vært gift i mange år.

De ble plassert i hvert sitt rom.

Så ble det målt signalene i hjernen.

De viste at de responderte på hverandre.

 

Nå er det så mange som kjenner energiene fra andre mennesker.

Mange er ikke klar over at de gjør det.

De plukker opp tanker og følelser og tror det er sitt eget. 

Ikke bare plukker de opp fra mennesker de møter, men også fra energier som henger igjen der de ferdes.

Energiavtrykk både fra de som har forlatt oss og også fra de som lever.

Plutselig begynner de å bli klar over at de senser noe og mange blir redde.

Som en liten bie jobber jeg utrettelig for å fortelle at åndeverden ikke er skummel i det hele tatt.

Alt som bli vist oss og hvordan vi blir ledet, er av kjærlighet.

Det som kan være vondt og tungt er energiavtrykk etter vonde hendelser.

De energiene kan føles supersterke på kroppen.

Man kan bli fysisk og psykisk syk av å oppholde seg mye der.

Da er det behov for rensing.

Jeg opplever at det kan være hele områder som er påvirket av tunge energier.

Det kan være en utfordring å få renset.

Jeg har et par områder jeg jobber med, der jeg ikke er i mål enda.

Av og til funderer jeg på om jeg vil få det til.

Samtidig tenker jeg at oppgaven kommer til meg for læring.

Jeg må bare tro og håpe at jeg kan få det til.

Eller rettere sagt at mine hjelpere får det til med meg som bakkekontakt og formidler.

Det merkes ofte fysisk på kroppen når man renser, både for meg og for de som bor der.

Det er om om energiene på et vis forløses gjennom fysiske kropper.

Av og til ønsker man seg en fasit, men det finnes jo ikke.

Man må bare følge hjertet, stole på at man får hjelp.

 

Kjenner du energier?

Første gangen kjente jeg de fysisk på kroppen, som en tyngde.

Jeg kjenner det ofte når jeg chatter med noen online.

Men også gjennom dagen, kan jeg kjenne denne tyngden.

Den er behagelig, men kan også være tung som om det er et lokk over hodet

Noen ganger brer det seg en varme over skuldre og mage, det er deilig.

 

Mens jeg leste boken av Eric Pearl, kjente jeg det plutselig i hendene.

Andre har kjent varmen fra meg, men nå kjente jeg en kulde.

Som om man har en frisk bris mellom hendene.

Når jeg beveger hendene i små sirkler, er det som om vinduet er åpent og det er en trekk rundt hendene.

Når jeg får gode healingenergier, kan jeg føle meg salig.

Lene meg tilbake og bare nyte de.

Ofte blir jeg veldig sulten.

Rumling i magen er noe veldig mange opplever under healing.

Hvis du har lyst, si ja til å utforske energiene.

Hold hendene litt fra hverandre, beveg de litt. 

Tenk også over om du plukker opp noe som ikke er ditt.

Det er en fasinerende verden for de som er nysgjerrige og lærelystne.

Jeg kunne ikke vært foruten, for jeg elsker det.

I dag 

 

4 kommentarer

Siste innlegg