Åååååh, jeg blir så irritert, sa hun

58555

 

Åååååh, jeg blir så irritert,  sa hun

Ja, det sa hun, en av mine spirituelle venninner.

Frustrasjonen kom fordi det var så mye hun ikke forstod.

Som alle oss andre, ville hun jo vite alt med en gang.

Men det er jo ingen fasit på vår spirituelle utvikling.

Det var tydelig at auralesing var en del av hennes pensum.

Hun så lett auraen til mennesker og hadde mange spørmål i den forbindelse.

Men det er bare at man får ikke svarene med en gang man spør.

Da blir man lett frustrert.

 

Mange begynner nå å forstå at de er åpnere, at evnene deres er sterkere.

De spør hva de skal gjøre for å utvikle dette mer.

Det jeg bruker å si er følgende:

Si først ja inni deg til at du vil utvikle deg mer.

Be så dine hjelpere om å assistere deg.

Lukk øynene og be åndeteamet ditt komme nærmere deg.

Kjenner du dem ikke etter en stund, be de komme enda næmere.

Så nære at du kjenner det fysisk på kroppen.

Det kan være at du må øve litt.

På samme måte kan du be de trekke seg unna igjen.

Da lærer du at det er du som styrer dette.

Vi har ikke bare en eller to hjelpere, vi har et helt team.

De blir sammensatt etter de oppgaver vi har og hvilke læring vi er i.

Be de så om å hjelpe deg.

Da er det ikke sånn at vipps, så har du alle svarene.

De vil bli gitt deg som biter i et puslespill.

Tålmodighet må du bare bestemme deg for å ha, for det tar tid.

Får du en hel film på få sekunder, blir det kaos.

Slik er det med den spirituelle utviklingen også.

Men du vil få tegn.

Mennesker vil komme deg i møte, filmer du ser, bøker, osv

Plutselig leser du svaret eller du hører det i hodet ditt som om noen snakker til deg.

Læringen vil på en måte legge seg til rette for deg.

Slik som det gjorde med meg i dag.

Jeg skulle rense et hus for energier og forstod plutselig at jeg ble tatt lag for lag, bakover i tid.

Det var en sånn aha opplevelse som vil hjelpe meg senere.

Det passet også inn som en bit i et tidligere puslespill.

Mens min venninne lærer om aura for tiden, lærer jeg om energier.

 

Når du så har sagt ja inni deg, begynner du å lytte til hjertet ditt.

Hør etter stemmen som kviskrer til deg.

Gjerne mens du kjører bil, pusser tenner, dusjer, mens du sitter og leser, osv.

Når du er litt avslappet og ikke tenker på så mye annet, da dukker svarene opp.

En læring kan pågå lenge, gjerne flere år.

Men for meg virker det som om det er intens læring en periode, som en vinter.

Likevel bruker du de brikkene, tegnene du har blitt vist før.

Det er derfor det er mange aha-opplevelser.

Plutselig får du forståelse for tegn du har fått tidligere.

Så roer det seg en stund, som om du får ferie.

Det er da det er lett å tro at nå får du ikke mer, du har mistet kontakten.

Men nei, det er da du skal slappe helt av og ta det som det kommer.

Husk at stemmene du hører, kun er gode.

Det er ingen tvangstanker eller noe nedbrytende.

Hører du nedbrytende stemmer, kan det være at du plukker opp energier i området.

Er det ille, kan det selvfølgelig også være verd et legebesøk, for å utelukke noe psykisk.

 

Gå gjerne kurs eller oppsøk andre spirituelle.

Sammen kan dere utveksle erfaringer.

Ofte har man følt seg alene, annerledes, ja kanskje litt gal, fordi andre ikke ser og hører det du gjør.

Derfor er det herlig å møte likesinnede.

Du ser at du er ikke alene likevel.

Når du så lytter til andre, vær skeptisk.

Ikke tenk at fordi noen har vært lærer i 30 år, så vet de alt.

Kjenn hele tiden etter hva som føles riktig inni deg.

Vær åpen for at du får kunnskap som i semestre på universitetet.

Du får ny kunnskap en periode og så kommer læretiden.

Plutselig får du ny lærdom dalende ned, slik jeg gjorde når jeg lærte at ånd ikke henger igjen, det er energi vi går inn i.

http://lillasjel.blogg.no/1520179305_nd_og_energi.html

 

Føler du at jeg tar feil, så hold på din sannhet.

Men samtidig vær åpen for andre muligheter.

Slik jeg for tiden har forståelse av at vi ikke lever flere liv.

Jeg er fullstendig klar over at de 99 % av andre som mener det motsatte, mest sannsynlig har rett.

Men jeg holder på det som er min sannhet til jeg føler noe annet, får ny læring.

Jeg tror at når vi tror vi er i et annet liv, leser vi energier rett og slett.

Så vær skeptisk, men åpen.

Still gjerne spørsmål i en melding på Lillasjel.

https://www.facebook.com/Lillasjel/

 

Men husk at jeg svarer ut fra hva som er min sannhet.

Det er da du må kjenne etter om svarene føles riktig for deg.

I dag

 

 

2 kommentarer
    1. Spennende tema. Jeg tenker noen ganger at det skulle være kjekt å utvikle noe av det jeg sannsynligvis har. Men samtidig ser jeg for meg at det blir for slitsomt. Jeg har ikke kapasitet, og har manglet kapasitet lenge. Men jeg synes det er kjekt å lese hos deg. Lærer litt av det 🙂 Små skritt, store gleder 🙂
      Ha en god helg <3

    2. Ja, det kan være slitsomt med samtidig får man mer for healing og meditasjon er gode verktøy for helsen. Det du nok utvikler enten du vil eller ei, er intuisjonen din, klarsyntheten, at du bare vet hvordan ting henger sammen, skiller falsk og ekte,osv 🙂 Eva:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg