Det er så deilig å flyte på bølgen av energier.

Det er så deilig å flyte på bølgen av energier.

Ja, forstår at for noen høres det gresk ut.

For de som er vant til mindfullness og meditasjon, har nok kjent følelsen.

Denne avslappende følelsen, den deilig tyngden so brer seg i kroppen.

En salig fred som brer seg inni deg.

Den tar bort uro og dumme tanker, gir deg ro inni deg.

Det er da du gir kroppen din healing.

Det løser opp spenninger, lar stresset renne ut av deg.

Du kjenner skuldrene senker seg og du sukker henført.

 

På Lillasjelsiden min på Facebook bruker jeg ofte å ha fjernhealing på mandagskvelder.

Da sender jeg healing til alle som melder seg i kommentarfeltet.

Jeg sender da gode tanker til alle på lista.

Noen tror kanskje at healing kan gis kun til en, men det er ikke sånn.

Ofte blir det veldig sterkt når man er flere sammen.

Energiene kjennes ikke lik ut fra gang til gang.

Det varierer i styrke og intensitet og lengde.

Noen ganger blir jeg helt fjern fordi det er  så sterkt.

Andre ganger kan det føles som jeg svever på en mild, bølge av energi.

Men du verden hvor deilig det er.

Jeg får jo like mye som jeg gir.

Det er som jeg tar imot og sender videre til den som vil ha.

 

Den følelsen man kjenner med healingenergier, er vanskelig å forklare.

Den må oppleves på kroppen.

Det er mer avslappende enn noe annet.

Det som skjer er nok at man senker hjernebølgene.

Nesten så man sover men er våken.

Den følelsen som når du er tung i kroppen og like før du sovner.

Men så sovner du ikke, det bare varer og varer.

Noen ganger brer varmen seg i skuldre og mage.

Sukk, det er så sykt deilig.

Jeg er så glad jeg får oppleve å kjenne dette.

Et fantastisk verktøy for avslapping.

I dag 

5 kommentarer
    1. Alle trenger vi å slappe godt av innimellom. Jeg spilte julemusikk i formiddag og lukket øynene, men jeg sovnet!!!! Ja, ja, er man sliten så er man! Klem til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg