Når man er midt oppi noe, distanserer man seg

 

Når man er midt oppi noe, distanserer man seg

Man er midt i situasjonen, men man flyter så oppi det at man ikke helt vet hva som skjer

Når så situasjonen er over, da greier man ikke å tenke tilbake

Det er når man ser tilbake, man kjenner smerten og slitet

Det er da tårene kommer

 

Det er derfor ryggsekker med bagasje kan være tunge å bære

Men likevel føles det lettere å bære dem, enn å se hva som er nedi sekken

Det er for mye følelser der nede

Det er som at hvis man åpner opp, kommer de flytende ut

Helt som Alladin ut av lampen

De smyger seg rundt deg, eter seg inn i deg og du vil flykte

Og når de først har kommet seg ut, er det umulig å få de tilbake igjen

 

Samtidig vet fornuften at man kan ikke legge følelser lag på lag

Man kan ikke gjemme dem og tro at de er borte

Vi må ta mot til oss, vi må klare å kjenne på dem

Vi får heller prøve å ta de i små porsjoner

Jeg holder på å eksperimentere litt for tiden.

Jeg tenker på når jeg renser hus for tunge energier.

Da blir det lettere å være der.

Unger som våkner mye og er redd om natta, blir roligere.

Hodepine blir lettere og trøtthet forsvinner.

Jeg tenker at når det er mulig å rense energier, må man også kunne gjøre det med det man har opplevd.

Da vil det kanskje bli lettere å håndtere?

Kanskje kan vi da tilnærme oss det uten å bli slått ut fysisk.

Hva da med angst?

Kan man også rense det fysiske med angsten?

Vil man da kunne leve litt friere?

Ja, det er dette jeg forsker litt på nå, for det fascinerer meg.

Healing er innmari spennende,

I dag

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg