Hvorfor føler jeg meg noen ganger så alene

Hvorfor føler jeg meg noen ganger så alene

Jeg vet jo at jeg ikke er det

Likevel er det som jeg er i en boble

Jeg kommer meg ikke ut av den

Det skjer liksom ikke noe

Enda jeg vet det gjør det også

Det er som om jeg venter

Jeg venter og venter uten at det er noe jeg venter på

Jeg har så vansker med å være

Bare være tålmodig og være i det som er akkurat nå

At det skal være nok for meg

Jeg greier men så greier jeg ikke

Det skifter fra time til time, fra minutt til minutt, fra sekund til sekund

Ja, jeg vet at det er nok, at det er sånn det skal være

Jeg vet, jeg vet, men noen ganger får jeg ikke til

Det er en lengsel der

Det er som jeg lengter fremover mot noe som skal komme

Men jeg vet jo ikke hva det er

Jeg vet ikke helt å forstå at det jeg har nå, er nok

Det er nok, kun i øyeblikk

Jeg strever så hardt med det

Med å være tålmodig, med å kun være tilstede akkurat nå

 

Så hva gjør jeg så

Jeg overgir meg til det som er akkurat nå

Jeg tenker at sånn er det bare

Det er ventetid

I dag

 

 

4 kommentarer
    1. Kjenner igjen DEN gitt….men så er det noe med å være i det som er “på veien” mot dette vi ikke vet hva er. For det er jo det som er livet……<3

    2. Kjenner meg så igjen i det du skiver her .
      Veien mot det vii ikke helt vet hva er for noe , fortsettelsen på livet 🙂
      Ha en fin uke og en god natt med søvn 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg