La oss få se deg, du vakre sjel på jorden

 

Jeg leser mange mennesker for tiden.

Jeg skriver readinger på bestilling, healende Lillasjelord.

Jeg hadde også en happening på Lillasjelsiden min for en tid tilbake..

Der har jeg og to venninner gitt minireadinger.

Det er en ting som går igjen hos mange.

De holder seg tilbake, gjemmer seg og prøver å være miinst mulig synlig.

Dette synes jeg er trist.

 

Disse menneskene er oftest så milde, så fulle av kjærlighet og omsorg.

De sitter på en stor visdom og ser ofte hvordan ting bør gjøres for å bli bra.

De er svært følsomme og derfor gjerne blitt såret og lukket seg inne.

De er redd for å bli angrepet, redd for ikke å være bra nok og derfor tier de.

Det de ikke forstår er at da går verden glipp av så mye fint.

De er nemlig oftest så forståelsesfulle og tolerente og omsorgsfulle.

De er de menneskene med de fineste egenskapene, som verden trenger.

De er så verdifulle og det er et stort behov for dem.

De har et stort hjerte for andre mennesker, men frykten lukker hjertet deres.

Jeg ønsker så sterkt at disse menneskene skal komme frem i lyset.

De har så sterkt lys som kommer alle til gode, når de bare tør å skinne.

Når du ser dem inn i øynene, blir du slått av hvor vakre der er, men også hvor redde de er.

Jeg håper derfor at de kan ta mot til seg og arbeide seg ut i lyset.

Verden trenger dem og all deres kjærlighet og omsorg.

De er vakre juveler som trenger å bli sett.

Verden mangler i dag mange av disse som kan stå frem som den ene som bryr seg.

Disse menneskene er den ene, den som kan se deg og være der for deg.

De må bare forstå det selv og tørre å blomstre så vi får se dem.

 

Jeg har en fin øvelse for å lære å bruke egen stemme.

Når du chatter eller ser tv eller samme hva du gjør, snakk høyt til deg selv.

Lær deg å høre din egen stemme.

Syng gjerne også, i bilen, i dusjen, når som helst og hvor som helst.

Øv deg på å bruke stemmen din for da venner du deg til å høre den.

Så kan du øve deg i trygge settinger når du er klar..

Venner, familie, de du føler deg komfortabel sammen med

Sakte, men sikkert kan du utvide når du er klar for det.

Gjør det i ditt tempo, når du føler du er klar for det.

Og skulle noen si deg imot, tenk at de har krav på sin egen mening.

Det betyr ikke at din er dårligere, dere er bare uenig og det er fint å være uenig.

Er man uenig, da utvider man horisonten, deler meninger.

Det er de man er uenig med, som en lærer mest av.

 

Så si ja til deg selv.

Verden trenger nettopp deg og alle dine gode egenskaper.

Du er verdifull, vi har bruk for deg.

La oss få seg deg, du vakre sjel på jorden

I dag

5 kommentarer

Siste innlegg