Hva er det du er, lille venn Jeg er kjærlighet

 

Hva er det du er, lille venn

Jeg er kjærlighet

Hvordan vet du det

Fordi jeg kjenner det

Inni meg kjenner jeg det

Det betyr ikke at jeg er snill hele tiden

Jeg kan være rampete

Jeg kan være fordømmende og sint

Jeg kan være ganske så irriterende

Jeg kan være smålig og ikke se all ting så klart

Kanskje ser jeg ikke hvordan det henger sammen

Kanskje vet jeg hvordan andre skal gjøre noe enda jeg ikke har gått i deres sko

Det er egoet mitt

Egoet mitt er ute på en dans

Det danser rundt blant mine medmennesker

Og det oppfører seg ikke bestandig feilfritt

 

Men det er ikke hva jeg er

Det er ikke hva jeg er inni meg

Inni meg er jeg kjærlighet

Jeg kjenner det i små, små øyeblikk når jeg spør meg selv hva er det jeg er

Hvis jeg kjenner etter på det spørsmålet

Hvis jeg lukker øynene og kjenner etter

Da kjenner jeg at jeg er kjærlighet

Jeg kjenner kroppen blir berørt

Jeg får tårer i øyenene

Jeg blir rørt

Jeg blir rørt når jeg kjenner denne følelsen

For jeg er kjærlighet

Jeg er kjærlighet fra  den kilden jeg kommer fra

Fra den kilden hvor min sjel ser skapt

Der er jeg kjærlighet

Derfor er jeg kjærlighet

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg