Takk for at du berører hjertet mitt


 

Vil du berøre mitt hjerte

Vil du la meg se din sjel

Jeg er her for deg

Jeg står her i lyset og venter

Jeg venter på deg

Jeg vil så gjerne holde deg i hånden

Så kan vi gå et stykke sammen

Det er så vakkert å gjøre noe sammen

Som medmennesker

Sjel til sjel berører vi hverandres hjerter

Vi trenger ikke ord

Vi bare vet

 

Vi vet vi er ett i noe som er mye større enn oss selv

Som små lysstråler vandrende på jorden, har vi vårt virke

Arbeidere for lyset, for kjærligheten

Sammen knytter vi bånd

Som små dråper av vann danner havet, danner vi en verden av medmennesker

Mennesker som handler ut fra hjertet

Det finnes ikke noe vakrere enn når du kjenner felleskapet

Når du kjenner kjærligheten sjel til sjel

Takk for at du berører hjertet mitt

I dag

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg