Noen dager føler jeg meg som en sommerfugl

 

Noen dager føler jeg meg som en sommerfugl
Som om noe slipper i meg og jeg transformeres 
Det føles nesten så jeg kan fly
Fly ut i verden helt fri fra alt
Uten grubling og bekymringerj
Bare glad og lett og fri
Flagrende lett flyter jeg avsted

Det er som en fred senker seg i meg
Skuldrene senkes
Jeg smiler for meg selv
Jeg føler takknemlighet over alt jeg har
Jeg føler glede over det jeg mulighet til

Jeg har ikke vinger men jeg har bil
Jeg kan leke at de er vingene mine
Sette meg i bilen og bare kjøre avsted
Uten å ha noe mål
Det er akkurat sånn jeg føler det nå
Men sommerfuglen gjør nok ikke det
Den flagrer nok ikke dit den vil 
Den er nok tilstede akkurat her og nå
Opptatt av å følge instinktet sitt
Gjøre jobben sin i de dagene den har til rådighet
Jeg må vel gjøre det jeg også
Holde meg der jeg skal være akkurat nå
Men følelsen av frihet er fin å kjenne på
I dag 

2 kommentarer
    1. Den følelsen hørtes super ut :)) Om man i alle fall kan kjenne litt av den får en kose seg med det :)) Klem og fin helg til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg