Fra sjel til sjel skal vi tale med hverandre

 

De sier de er glad

De er glade på mine vegne

Glade fordi jeg forstår

Glade for det jeg gjør

Glade for hvordan jeg tenker

Og at jeg lar meg lede

Lede av hjertets stemme

Lede av det gode

Av kjærligheten

Kjærligheten til alle jeg har rundt meg

Alle jeg kjenner og alle jeg ikke kjenner

Men jeg kjenner jo de også

Jeg kjenner de i hjertet mitt

Sjelens stemme når de

 

Fra sjel til sjel skal vi tale med hverandre

Da vil samtalen bli annerledes

Annerledes enn når man snakker hjerne til hjerne

Når egoet er i sentrum

Når sjelen snakker, er det de gode ordene som rår

Det er kjærlighet og omsorg, omtanke og gode gjerninger

Borte er hat og fordømmelse og maktbegjær

Sjel til sjel

Det er det som er hemmeligheten

 

I sjelen ligger kjernen av det du er skapt av

Der finnes ingen ondskap

Kun nestekjærlighet

Det er der vi forstår at vi er ett

Alt skapt fra samme kilde

I dag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg