Jo større hull, jo lettere å jobbe

 

Ja, jeg vet jeg tenker mye rart

Blant annet tenker jeg på tannlegen

Jeg tenker at jo større gap vi klarer å få til, jo lettere er det for tannlegen å gjøre jobben sin

Når det gjelder det spirituelle, snakker vi også mye om det å åpne opp

Jeg merker det godt når jeg skal ta ned ord til noen, om de er åpne eller ei

Eller jeg tror ihvertfall det har med det å gjøre

Er de åpne, kommer ordene lett dalende ned

Ofte tar det meg bare sekunder, like raskt som det går å skrive de

Andre ganger sliter jeg

Jeg føler jeg får ikke kontakt

Om det har med meg selv å gjøre eller den jeg skal lese, vet jeg ikke

En gang følte jeg at jeg fikk kontakt, men så mistet jeg den, fikk kontakt og mistet den

Så følte jeg at det var kanskje sånn personen var

Den ville gjerne åpne seg, men ble redd og lukket seg igjen

Det stemte at vedkommende følte seg sånn

Ikke det at jeg spurte om det, men ordene jeg fikk speilet nettopp dette

Jeg fikk bekreftelse på at det stemte

 

Når det gjelder det åndelige, åpner man mer og mer opp

Ihvertfall de som har vært lukket, sånn som jeg har

Mange har vært åpne hele livet

Ja, kanskje har jeg det også uten at jeg har skjønt hva det var

Men etter at jeg begynte å jobbe med det, føler jeg endringer

Etter sydenturene mine føler jeg meg åpnere

Hvordan spør du kanskje

Ja, i dette gamet vet man ikke om det er noe man innbiller seg eller om det faktisk stemmer

Jeg føler en større kontakt, jeg føler jeg får ting ned lettere, healingene føles sterkere på kroppen

Jeg kjenner en endring det er vanskelig å sette ord på

Jeg tror at alle turene ned til varmere strøk har hjulpet meg å åpne opp

Det betyr ikke at alle må dra på reise for å få kontakt med det åndelige i seg

Ofte føler jeg det også, etter å ha hatt perioder der jeg har vært syk

 

Det er derfor jeg tenker på tannlegen

Det er jo ikke det store rommet de har når de skal utføre jobben sin

Ganske så snevert faktisk

Derfor er det viktig at vi åpner opp så godt vi kan

Og kanskje er det likedan, når det gjelder den åndelige kontakten

Kanskje gjør vi en bedre jobb der også, hvis vi åpner opp så godt vi kan

Jeg tror det

I dag

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg