Legg til nye farger i livet ditt

 

For en vidunderlig følelse

I det lyset strømmer inn, fylles jeg av glede

Jeg føler det tunge strømmer ut av kroppen

Som en elv av forløsning

Jeg fylles av ny energi

Det er som om kroppen min letter

Hvis jeg lukker øynene, vil jeg sveve

Det er som om alt løsner

Bekymringrer flyr bort for å bli erstattet med lettelse

Gleden kommer over alt som har vært

Forventninger over alt som er på vei inn

Det er min tid nå

Min tid

Tid for læring

Tid for opplevelser

Tid for ny energi og glede

Tid for å fly høyere enn noen gang

Jeg har jobbet så hardt og nå vil jeg høste

Jeg har funnet hvem jeg er i mitt indre

Hver eneste dag får jeg bruke alt jeg har erfart

Livet er en reise i seg selv

Det er aldri stillstand

Selv om man kan føle seg parkert til tider, er det nødvendig

Maling må tørke før vi legger på nytt strøk

Ny lærdom må få tid til å sette seg i kroppen vår, før vi kan ta fatt på neste steg

 

Jeg kjenner de gode energiene virvle rundt meg

Som om jeg er i en spiral av noe lyst og godt

Det er som om kroppen min fylles

For hvert åndedrag, strømmer energiene inn

Jeg nyter øyeblikket

Et av de øyeblikkene jeg kan lagre

Kjære kroppen min, husk dette øyeblikket av lykke og lettelse

Husk denne gleden

Kjenn hvordan luften rundt meg blir kjølende og rensende

For en fantastisk følelse

Jeg lukker øynene og forsvinner inn i meg selv

I dette øyeblikket

I dag

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg