Mine farger er i endring……….tror jeg

 

Fargene mine er i endring

Det røde og orange må vike plassen for mer av det grønne

Det grønne er for meg kjærlighetens farge

Jeg vil miste mye av jordingen min

Jeg vil bli mer svevende 

Det vil øke kreativiteten min

Meditasjon og ro vil da bli viktig for å holde meg nede

 

I tillegg vil jeg få hvitt for healing og ekthet og renselse

Der vil bli ispedd gult for ro og for glede og positivitet

En stripe turkis vil gi meg kreativiteten jeg har behov for

Det kommer og litt marineblå for en god mental helse og en tilfredshet jeg har behov for å føle, for å ha det bra

 

Merkelige tanker det der

Disse dukket opp i hodet mitt i det jeg la det på puta i går kveld

De var så tydelige

Som om noen stod ved sengekanten min og sa de til meg

Noen ville vel lagt meg inn et sted hvis man sier man hører noen snakke til en

Men hvem vet hva som er riktig og hva som er feil

Vi får bare vente og se

Jeg sitter nå her og skriver ord til andre

Det ble fortalt meg på samme måte høsten i forfjor

Vel, jeg tok ikke det så høytidelig heller

Men så får jeg disse dyttene i ryggen da, som gjør at jeg plutselig er i gang

Nå får jeg flere og flere bestillinger, så da var det nok noe jeg skulle gjøre

 

Har vi sagt ja til å bli ledet, så blir vi det

Jeg har hørt før at skrivingen min vil bli endret

Jeg har ikke merket så mye til det enda, men vi får se hva som skjer

Ting må få utvikle seg naturlig

Ikke noe skal pushes frem, det blir som det blir

Men det blir spennende å se hva som skjer

Om jeg blir mer svevende og kreativ

Kanskje er det et tegn på at jeg skal ta opp igjen bildekunsten

For noen år siden lagde jeg bilder av forsilke

Jeg har tenkt tanken på at jeg igjen skal ta fatt på det

Grønt, hvitt, gult, turkis og mørk blå

Ja, det høres da spennende ut

Hva føler du er dine farger

I dag

 

 

2 kommentarer
    1. De er fargerike, sterke farger , er ikke så mye å vise frem men skal se om jeg tar det opp igjen. Må få litt mer energi først for jeg skal sy de for hånd og det krever litt. Før brukte jeg symaskin. Jeg kjenner at det er på vei. Når jeg tar i de silkestoffene får jeg samme kriblingen i fingrene som når jeg tar i bøkene mine 🙂 Jeg har ett jeg har begynt på som er en stor dråpe i blåfargen, med mindre dråper inni dråpen. frodith:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg