Ondskap og frykt er temaet i dag, når det gjelder det åndelige

 

I dag har jeg hatt en fin samtale.

En samtale med et menneske som har fått helt andre prøvelser i sitt liv, enn jeg har hatt.

Min tro er at vi tar på oss oppgaver vi skal lære av, før vi kommer til jorden.

De oppgaver som skal utvikle vår sjel, vår personlighet.

Hun jeg snakket med, har fått smake på mye av det vonde.

Jeg har seilet forholdsvis lett gjennom livet, selv om jeg har mine oppgaver.

Det som er så fint er at vi kan lære av hverandre, dele erfaringer.

 

Vi snakket mye om frykt og ondskap.

Det er et tema som er omdiskutert blant de som jobber med det åndelige.

Det er mye skremselspropaganda ute og går.

Mange blir skremt når de åpner opp, ofte ubevisst, og begynner å kjenne energier.

Hvis de bare forstod at det er ikke noe å være redd.

Det er min tro.

Jeg tror ikke på ondskap når vi går over til en annen dimensjon.

Men det jeg tror på, er ondskapen blant de levende.

Energiene av alt det onde som er rundt oss.

Energier blir ikke borte, de må endres.

Energier av alle vonde ting, som krangel, misbruk, vold, kriger, vil henge igjen.

Bor du i et område der det har vært mye ondskap, kan du føle dette på kroppen

Og for ikke snakke om frykten i seg selv.

Frykt er tung energi, lave frekvenser.

De kan kjennes på kroppen som en følelse av ondskap.

Vi er som magneter.

Det vi omgir oss med, suger vi til oss mer av.

Disse tunge energiene påvirker auraen vår.

De kan gjøre oss syke, påvirker tanker og kropp.

 

Men vi snakket om dette tunge som kan være vondt å kjenne på, dukket det opp et bilde i hodet mitt

Dere vet at over skyene er himmelen alltid blå.

Jeg ser en skikkelse klatre oppover en lang, lang stige, gjennom det mørke skylaget.

Det lyner og tordner og ser mørkt og tungt ut.

Det stormer rundt kroppen i det vedkommende passerer de svarteste skyene.

Pluselig ser jeg et hode stikke opp av skyene.

Solen skinner og man kan se ned på skyene.

Mennesket setter seg godt til rette der oppe.

Det lukker øynene, nyter øyeblikket.

Kjærlige, gode tanker blir sendt ned i det mørke.

Det blir bedt om hjelp til å rense dette området.

Alle gode hjelpere kommer til og sender høyfrekvente kjærlighetsenergier ned til det grå, tunge.

Sakte, men sikkert ser jeg at skyene av tung energi løser seg opp.

De blir lysere i fargen, mer gjennomskinnelig

Noen mørke skydotter, vil det nok bli igjen.

Det er ikke alltid energiarbeid er gjort i en fei.

Ondskap blant det levende menneske, hører nok til, siden vi har fri vilje.

Renselsen må kanskje gjentas mange ganger, hvis det er mye.

 

Det kan være at de som lett kjenner disse tunge energiene, er de som har oppgaven med å rense de.

Ved å fjernheale og rense, vil også egne energifrekvenser øke og dermed får vi selv healing.

Jo, høyere vi blir i frekvens, jo mindre vondt vil det mørke føles.

Etterhvert vil man ikke merke det på den samme måten.

Man vil vite at det er der, men det kjennes ikke så fysisk på kroppen og man blir ikke så påvirket av de.

Det er som når radiosignalene er på riktig frekvens, så er lyden fin, ingen skurring.

 

Takk for samtalen vi hadde i dag.

Ved å være så modig, åpen og ærlig, lærer jeg av deg.

Sammen kan vi samtale om ting og se hvilke svar som dukker opp.

Det er ikke sikkert vi blir enige om alt, men det gjør ikke noe.

I dag

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg