Jeg har så mange, vil du ha noen av meg?

 

Du verden hvor mange jeg har

Lageret er så stort

Jeg tror det må være titusener

Å selge dem er ikke så lett

Hverken de som er nye eller de som er gamle

Det er så mange kjøp og salg- grupper

De tar dem ikke imot

Ikke er det vits i å prøve Finn.no heller

Jeg får ikke noe for dem

Jeg prøver derfor å gi dem bort

 

De er nemlig så vanskelig å håndtere til tider

Særlig når de rotter seg sammen

De er så mange så når de er uenige, blir det et lurveleven uten like

Da blir det så vanskelig å beholde positiviteten

De spenner ben under meg

Jeg har ikke kapasitet til å hanskes med så mange på en gang

Det hjelper veldig på når jeg får gitt bort noen

Da blir lageret tommere og mye mer ryddig

Det blir så mye enklere å holde orden

Da kommer plutselig gleden og positiviteten til syne midt inni der

Tjo hoi, da blir jeg fornøyd

 

Men hvis de er kranglete nok, er det vanskelig å få gitt de bort også

Det er som om de gjemmer seg

Jeg leter og leter, men ingen av de fornuftige er å se

De som er der da, er bare kjedelige

Ingen vil ha de

De fleste har de fra før

Mange av de har jeg gitt bort så mange ganger at folk blir lei

Jeg tenker så,  hva er vitsen liksom

Hva skal jeg med dem

Folk blir da vel lei av at jeg slenger rundt meg hele tiden

Men jeg må bare få tømt lageret

Jeg orker ikke at det skal være så fullt der

Det er ikke plass igjen til meg

Jeg finner ikke roen jeg søker midt inne i kaoset

Jeg må bare sette meg ned og få delt ut noen i dag også

Tar du imot

Ja, vi snakker om tankene mine altså

I dag

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg