Kjenner du hjertet ditt banke

bilde

 

Kjenner du hjertet ditt banke

Er det ikke mer som et mirakel

Tenk at det hjertet banker for å holde oss i live

Hjertet ditt er også stemmen til din sjel

Den sjelen som er bare din

Det er den som gjør deg så unik

Som den eneste i verden

Mister du kontakten med sjelen, har du det vondt

Går man sånn i årevis, smerter det mentalt

Man mister troen på seg selv og sin egenverd

Da er du rett og slett ikke deg selv

 

Du spør deg kanskje, hva gjør jeg så

Hvordan kan jeg finne igjen meg selv

Intuisjonen,  magefølelsen vår, er  veldig viktig

Det er den hjertet bruker for å fortelle oss noe

Har du opplevd at du bare vet noe eller at du bare må gjøre noe

Magefølelsen kan trenes opp

Hvor mange ganger har du ikke sagt: Jeg visste det, jeg visste at det var sånn det var

Eller du sier: Jeg visste egentlig at jeg ikke skulle ha gjort det

Det rare er at vi har nemlig svarene

Inni oss

Vi må bare tørre å stole på den stemmen som kviskrer

 

Begynn med små øvelser

Lytt til magefølelsen

Følg intuisjonen din når du får et innfall

Se hva som skjer

Gjør det så enkelt som når du går på toalettet når du er nødt

Da er det kroppen din som fysisk sier fra

Når du lærer hjertet ditt å kjenne, fungerer det på akkurat samme måte

Men i og med at du har glemt å lytte, må du øve

Det er morsomme øvelser

Lukk øynene dine noen minutter

Lytt til deg selv

Det kan hende du blir forundret over hvor mye du egentlig vet

I dag

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Eg kjenner hjarta bankar og det er eine og åleine pacemakeren si fortening. Utan den hadde det vore smått med hjartebank hos meg. Ha ein fin dag, med dine fine betraktningar.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg